LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ARKEFLY/ zgn vroegboek korting en luchthaven belasting

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
rach

ARKEFLY/ zgn vroegboek korting en luchthaven belasting

Ongelezen bericht door rach »

Een paar maanden geleden dus die tickets geboekt via de ARKE site ,omdat de zgn "vroegboekkorting" er was...en nu een paar maanden later (lees de vroegboek korting is net afgelopen)is het zelfde resort, dezelfde datum eventjes 150 euro goedkoper geworden..dit vind ik vrij asociaal aangezien ik toch als consument inga OP de vroeg boek korting zelf.

Ten tweede de luchthaven belasting geen grap maar dat is evenveel als bij KLM een ****** retourtje Ams-CUR...en waar is die luchthaventax dan op gebasseerd??als iemand dat weet he wil JUST PLEASSEEE TELL ME.
want een bepaalde oranje gekleurd reisbureau wilde ons dat niet vertellen omdat mevrouw het zelf niet wist.

nog zoiets dat als de belasting daarvoor verhoogd zou worden zouden wij wel moeten bijbetalen,maar hetgeen deze naar beneden keldert krijgt men geen geld terug..

Een slimme tip naar deze overigens verder prima reisorganisatie;herzie uw vage regeltjes eens...het is namelijk eenenalBULLSCHEISSE dat ik evenveel geld neertel voor belasting voor een luchthaven als dat een ticket kost...u bent namelijk de allerduurste in HEEEEL NEDERLAND!!

En dan tevens de vroeg boek korting die ik dus niet gekregen heb. wat ben je nou om je site te profileren met kortingsactie naar de Antillen...maar dan uitgezonderd JOU resort wordt daarvan uitgesloten
kan toch niet gekker!!!

ik zou heel graag actie willen ondernemen maar weet niet HOE,echt elke suggestie is welkom!

Rachel Goedhart

mangogirl

Re: ARKEFLY/ zgn vroegboek korting en luchthaven belasting

Ongelezen bericht door mangogirl »

Beste Rachel,

Het is niet vreemd dat je op hetzelfde traject hetzelfde betaald aan luchthavenbelasting of je nou vliegt met ArkeFly of met KLM, je maakt gebruik van dezelfde luchthavens en dezelfde faciliteiten. De luchthavenbelasting wordt door de luchthavens bepaald niet door de luchtvaartmaatschappijen.

NewDutchie

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Vroegboekkorting betekent garantie dat een object snel is bezet. Mochten er te weinig boekingen zijn dan zal een touroperator alles in het werk stellen om dit toch nog voor elkaar te krijgen ....... korting geven.
Spijtig dat dit meer is dan de vroegboekkorting.

Voor U betekent vroeg boeken zekerheid, als U zo goedkoop mogelijk wil dan moet U een last-minute nemen. Het is het één of het ander.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

last minute is zelden of nooit het goedkoopste, de laatste tickets zijn het duurste

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

Vroegboek korting is een lokkertje.
Wil niet zeggen dat als de termijn voorbij is, de prijs er na hoger is.

Gesloten