LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto huren en opgezadeld worden met schade van ander

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
joophoop

auto huren en opgezadeld worden met schade van ander

Ongelezen bericht door joophoop »

Wie heeft er ervaring met het huren van auto op Gran Can. bij Drago. we zijn vreselijk afgezet daar.
wij hebben daar auto gehuurd, borg via visa, terug in ned. borg door visa geincasseerd want er was voor meer dan 300 euro schade aan de auto. Dit is geen schade die door ons is veroorzaakt, de zuto was heel slecht , het was allemaal no problem volgens drage, maar we zijn wel onze centen kwijt. Wij hebben pas bij de paoieren van de visa in januari bericht gekregen van Drago dat er iets aan die auto mankeerde. Visa keert ons de borg niet uit, zegt dat ze een contract hebben met de autoverhuurder. ja leuk, maar ze hebben toch ook verplichtingen aan ons. Wie kan ons helpen?? :evil:

Edrick

Re: auto huren en opgezadeld worden met schade van ander

Ongelezen bericht door Edrick »

joophoop schreef:Wie kan ons helpen?? :evil:
Nu niemand meer. Die centen ben je kwijt. Je had voor en na gebruik van die auto foto's moeten nemen.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Heb je bij het terugbrengen van de auto geen bewijs gekregen dat je de auto zonder schade hebt ingeleverd?
Ik huur veel auto's voor mijn werk, ik zorg er altijd voor dat de hele rekening en dus ook de inspectie is afgehandeld waar ik bij ben, dus voor ik weg ga. dan weet je zeker dat ze je niet achteraf een oor aan kunnen naaien.
nu neem ik overigens ook altijd een extra verzekering om het eigen risico te dekken, dus dan kan er al niet veel meer gebeuren, maar als je dat niet hebt moet je extra op je hoede zijn.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Dit topic is 9 jaar oud.... :roll:

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

haha, had ik niet eens gezien.. het is dan ook weekend he?

Gesloten