LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] auto huur via Vueling
auto huur via Vueling
Let op ,,als je via Vueling een auto huurt moet je alsnog bij de afhaal balie afrekenen, dit bedrag krijg je terug bij inleveren van de auto,,,ja maar je moet wel 14 tot 21 dagen wachten,wat nu voordelig auto huren .in Jip en Janneke taal noem ik dit misleiding
-
Re: auto huur via Vueling
Het enige dat gedaan wordt is een reservatie gemaakt op uw creditcard. Heeft u een andere naam op de creditcard staan, heeft u een debitcard of iets anders, moet u inderdaad de borg compleet voldoen, als het l gedaan wordt. De verhuurmaatschappij wil natuurlijk wel zekerheid dat ze kunnen beschikken over geld als u schade rijdt of onafgetankt terug komt.
Nu volgens mij wil Avis gewoon zekerheid dat Vueling betaald,ik heb toch al afgerekend bij Vueling en mijn creditcard gegevens achter gelaten bij Avis dus allemaal gewoon geld en geld over al die mensen die het zo doen wel 14 dagen of langer de rente ervan,
nooit meer doen en rechtstreeks bij verhuur maatschappij is beter
-
De rente is ook zo enorm dat het wat zou opleveren. Nogmaals, bij elke autoverhuurder moet u borg betalen of laten reserveren. U betaald de huursom aan Vueling, maar de borg moet gewoon bij het verhuurbedrijf geregeld worden. En dat Vueling uw gegevens hebben wil niet zeggen dat Vueling dat ook heeft.tvellenga schreef:Nu volgens mij wil Avis gewoon zekerheid dat Vueling betaald,ik heb toch al afgerekend bij Vueling en mijn creditcard gegevens achter gelaten bij Avis dus allemaal gewoon geld en geld over al die mensen die het zo doen wel 14 dagen of langer de rente ervan,