Ik heb tickets geboekt bij WTC.
Ook heb ik via de site van WTC een auto gehuurd, je wordt (werd) dan doorgelinkt naar een site waarop je de keuze kon maken tussen een drietal autoverhuurders (Alamo, Hertz en Dollar). Ik heb gekozen voor Alamo, mede omdat dit een van de grootste autoverhuurders ter wereld is. Ook heb ik geboekt via de site van WTC omdat deze aangesloten zijn bij SGR en ANVR. Zeker in deze tijden niet onbelangrijk om naar te kijken.
Wat blijkt, ik krijg de financiele afhandeling van deze geboekte auto via mail thuisgestuurd door Holiday Cars.com. Ik heb aan hen betaald € 1054,09 voor een maand autohuur in Hawaii. de afhaalvoucher en alles is in mijn bezit.
nu gaat Holiday Cars.com op 19 december jongstleden failliet,deze is dus niet aangesloten bij SGR en ANVR, ik bel naar WTC. hier verteld men mij dat ik zaken heb gedaan met Holidaycars.com dus dat ik maar contact moet zoeken met de curator. ze wilden me wel, als genoegdoening, 20% korting aanbieden als ik bij hen weer een auto zou boeken???? De site is overigens gewijzigd, nu wordt je automatisch doorgelinkt naar Sunny cars.
Hier voel ik me, op zijn minst, bedrogen door WTC. Ik doe zaken via hun site mede omdat SGR en ANVR me erg aanspreken, vervolgens wordt ik door hun naar een site doorverwezen en op het einde blijk ik pas , middels mail, zaken te doen met Holidaycars.com die geen enkele waarborg kan bieden.
geld is dus kwijt!
pas op met zaken doen bij World Ticket Center (WTC)!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autoverhuur via World Ticket Center
-
Re: Autoverhuur via World Ticket Center
Geachte heer/ mevrouw,
Nadat WTC op de hoogte is gesteld van het faillissement van Holiday Cars hebben wij de klanten die via onze website een overeenkomst hebben gesloten met Holiday Cars gebeld en geinformeerd over de stand van zaken. Zoals telefonisch is doorgegeven komt u via onze website terecht in het boekingsysteem van Holiday Cars. In de boekingsvoorwaarden waarmee u akkoord gaat voordat u de boeking bevestigt is vermeld dat de klant een directe overeenkomst sluit met Holiday Cars en dat de betaling direct wordt overgemaakt naar Holiday Cars.
Graag ontvangen wij uw contactgegevens via het mail adres [email protected].
Wij bespreken de kwestie graag telefonisch met u.
Met vriendelijke groet,
World Ticket Center
Nadat WTC op de hoogte is gesteld van het faillissement van Holiday Cars hebben wij de klanten die via onze website een overeenkomst hebben gesloten met Holiday Cars gebeld en geinformeerd over de stand van zaken. Zoals telefonisch is doorgegeven komt u via onze website terecht in het boekingsysteem van Holiday Cars. In de boekingsvoorwaarden waarmee u akkoord gaat voordat u de boeking bevestigt is vermeld dat de klant een directe overeenkomst sluit met Holiday Cars en dat de betaling direct wordt overgemaakt naar Holiday Cars.
Graag ontvangen wij uw contactgegevens via het mail adres [email protected].
Wij bespreken de kwestie graag telefonisch met u.
Met vriendelijke groet,
World Ticket Center
Ik heb al gemaild naar WTC die hebben nog niet gereageerd (kan 48 uur duren). Maar het zakelijk antwoord wat hier staat heb ik telefonisch al een keer ontvangen.
Waar het mij om gaat is dat je een auto huurt via een site waar ANVR en SGR onder staat, deze site (WTC) linkt je door naar een tussenpersoon die deze garanties niet heeft en je wordt hier niet op geattendeerd. (Reden lijkt me duidelijk)
Bij problemen is er helemaal geen coulance van WTC.
Waar het mij om gaat is dat je een auto huurt via een site waar ANVR en SGR onder staat, deze site (WTC) linkt je door naar een tussenpersoon die deze garanties niet heeft en je wordt hier niet op geattendeerd. (Reden lijkt me duidelijk)
Bij problemen is er helemaal geen coulance van WTC.
Boekingsvoorwaarden gelezen?hawaiiaan schreef: Waar het mij om gaat is dat je een auto huurt via een site waar ANVR en SGR onder staat, deze site (WTC) linkt je door naar een tussenpersoon die deze garanties niet heeft en je wordt hier niet op geattendeerd.
Goed voornemen voor 2013, de voorwaarden doorlezen alvorens u akkoord gaat, en niet aannemen dat de zaken zijn zoals u denkt dat ze zijn.WorldTicketCenter schreef:In de boekingsvoorwaarden waarmee u akkoord gaat voordat u de boeking bevestigt is vermeld dat de klant een directe overeenkomst sluit met Holiday Cars en dat de betaling direct wordt overgemaakt naar Holiday Cars.
Het telefoontje van WTC zal niet veel meer brengen als het antwoord dat u al heeft. Ook jammer dat u er niet even bij vermeld heeft dat Holiday cars u dit zelf al telefonisch heeft medegedeeld?