LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AVIS autohuur bah!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

AVIS autohuur bah!

Ongelezen bericht door Gast »

Dag
Ik wil een auto huren in curacao.
Ga naar vergelijkingssite www.kelkoo
Hier komt naar voren, het gedkoopst AVIS AVIS en nog eens AVIS.

Ik bel 3 x om te vragen naar extra/aanvullende kosten die mogelijk nog berekend worden. Neen, wel eigen risico 500 NAF. Duidelijk.

Gelukkig kom ik er nog op tijd achter AVIS heeft niet inclusief CDW, diefstal enz. Als ik nog hetzelfde invoer op hun eigen site www.avis.com honderden 3 nog wat hoger, nu wel met die verzekeringen CDW enz.

Kijk dus uit, lees alles! :!:
Mij sympathie heeft AVIS verloren, ik vind het sneaky, al zullen anderen het vast heel slim vinden en commercieel. Op deze manier boven aan de lijst komen...
:(

Gast

Re: AVIS autohuur bah!

Ongelezen bericht door Gast »

pas op met auto's huren op curacao. ze zitten daar vol met trukjes om je geld afhandig te maken. voorbeeld: als je niet met een tot aan de nok toe gevulde tank terugkomt dan rekenen ze je gewoon een volle tankinhoud. dus minimaal 40 dollar extra. Let ook op of er wel een reserveband in de auto ligt. Meestal is die niet aanwezig en bij inlevering laten ze je gewoon een extra band plus velg betalen. Inspecteer bij aflevering de auto volledig want het kleinste deukje zien bij inlevering direct. Het zijn op z'n hollands "uitkaaiers""
Als je reserveert en betaalt gebruik dan een Amex kaart of een Mastercard waar een extra verzekering op zit. Je hoeft dan niet contant te betalen bij een eventuele calimiteit. (kun je later een stornatie aanvragen als ze je foppen) Denk niet dat Avis en Hertz hetzelfde is als in de US of in Nederland en dat ze dezelfde service geven. Ze franchisen de naam maar de service en andere emolumenten (zoals FF punten) krijg je niet. Een gewaardschuwd huurder telt voor twee!!!!!!!!!!!! Laat je niet oplichten op curacao

razendsnel

Ongelezen bericht door razendsnel »

Avis en ook andere autoverhuurmijen moet je erg alert zijn,
wat is precies meeverzekerd en wat niet?
Achtung!!!
Als je goedkoop en 'kaal' een auto huurt, wordt je later op de plek van bestemmin onaangenaam verras met belastingen, verzekeringen, superhoog eigen risico. Vele mij-en zijn weinig transparant in hun voorwaarden? 8)

Har

Ongelezen bericht door Har »

De rent Car verhuur is bij Avis net zo goed of slecht dan de andere verhuurders, van te voren je zaakjes goed regelen en je hebt minder kans op troubles.

geengast

Ongelezen bericht door geengast »

Volgens mij beschuldigd u hier het foute bedrijf.
Het is niet Avis die fout is, maar Kelkoo.
U noemt Kelkoo een vergelijkingssite, maar dat is niet waar.
Bij Kelkoo kan ieder bedrijf zich inschrijven op een niveau en voor een prijs die men maar wil.

Als vergelijking absoluut niet aan te raden, veel te gekleurd.
Voor all-in autohuur is uw reisburo de beste weg. Die weten de ins- en outs van wat wel en wat niet inbegrepen is.

Gesloten