Ik zit met hetvolgende probleem;
Ik heb via internetbij de Vakantiediscounter een 17 daagse reis geboekt voor mijn mijn gezin naar Phuket.
ik had deze aanbieding 2 weken geleden al via de mail gekregen en na overleg afgelopen weekend geboekt.
het betreft een 17 daagse reis met logies -ontbijt.
Vandaag krijg ik echter een bevestiging dat het een fout betreft en dat we maar 2 nachten een hotel krijg enen dat we ruim 1000 euro moet bijbetalen voor de verdere overnachtingen.
Ik heb vandaag nogmaals naar de site gekeken maar ze blijven adverteren met dezelfde aanbieding.
Volgens mij is dit misleiding.
Mijn vraag is;
Kan ik van de vakantiediscounter eisen dat ze het aangebodene leveren?
ik moet binnen 1 dag beslissen of ik accoord ga met 1000 euro prijsverhogingverhoging.
anders vervalt mijn boeking.
HELP!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]vakantiediscounter[/b]
-
Re: [b]vakantiediscounter[/b]
Vakantiediscounter.
Gelezen;
Elmar neemt Vakantiediscounter.nl over
vakantiediscounterElmarReizen.nl heeft met onmiddellijke ingang alle activiteiten van de VakantieDiscounter.nl overgenomen. De twee naar eigen zeggen grootste reissites van Nederland gaan samenwerken om product en service aan de klant te kunnen verbeteren. Over de koopsom wordt niets meegedeeld.
Verder;
Reisinformatie > ElmarReizen > Veel gestelde vragen > Contact ElmarReizen.nl
Hoe kan ik ElmarReizen.nl bereiken?
Per mail formulier
Naar het formulier
Telefonisch contact
0900-7.747.747 (20 cpm)
En uiteraard kunt u die reis annuleren en het reeds betaalde volledig terugvorderen.
Grootvader
Gelezen;
Elmar neemt Vakantiediscounter.nl over
vakantiediscounterElmarReizen.nl heeft met onmiddellijke ingang alle activiteiten van de VakantieDiscounter.nl overgenomen. De twee naar eigen zeggen grootste reissites van Nederland gaan samenwerken om product en service aan de klant te kunnen verbeteren. Over de koopsom wordt niets meegedeeld.
Verder;
Reisinformatie > ElmarReizen > Veel gestelde vragen > Contact ElmarReizen.nl
Hoe kan ik ElmarReizen.nl bereiken?
Per mail formulier
Naar het formulier
Telefonisch contact
0900-7.747.747 (20 cpm)
En uiteraard kunt u die reis annuleren en het reeds betaalde volledig terugvorderen.
Grootvader