LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Basiq Air?
Basiq Air?
Ik zach laats een advertensie over Basiq Air. Geen idee wat dit vor niewe maatsgappij is? Kennen julie deze vliegbedreif? Zijn hun duur om mee te vliegen en hoe is de survis?
Re: Basiq Air?
Waar heb je die zie staan dan gast ????? In de krant of bladen of op de t.v
heb ik in een blad bij de docter gezien. En later ook op een internetsait
En gast jawel het is gesloten die topic.Dus en basic air is geen maatschappij.
En meneer de gast, wat is het dan wel? En wat is dat met die topic waar julie het over hebben?basic air is geen maatschappij
Kan iemant mij gewoon een anwoort geve!!!? Onzinanworden hoef ik dus niet meer.
Lees de gesloten topic Jawel eigenwijs persoontjedan weet je waar het overgaat en vraag niet naar de bekende weg.Bij de dokter liggen we meer blaadjes om even zoet te zijn.Lees ze.
Is het nu egt nodig om te gaan schelden?? Ken ik ook hhoor! Schieten we niks mee op maar als het moet ken ik het ook. Ik stel gewoone een vraag en kreig alleen maar stomme antworden. EN als je het een stome vraag vint dat rot je lekker op hiero!eigenwijs persoontje
En jij daaro het is een verwijzing dan weet je het ook dus ga je gang.Jij stelt een vraag en als je goed kijkt dan weet je ook het antwoord zo simpel is dat.Dus gewoon doen en er word niet gescolden en gestuurd anders jij naar school moeten gaan na vakantieJij zegt hiero en ik zeg daaro.Comprende ??????
Je moet je bijdehante bek digt houden! Ik ben taalblint en dat heeft niets met opleiding te maken. Ik ben niew hier en had de andere topic niet gezien. Nu wel en daar word ik niets wijzer, allen maar geklets daarO.
Dus als je nu gewwon hier weg kunt gaan en iemant anders mijn vraag serieus laat beantworden
Comprende??
Dus als je nu gewwon hier weg kunt gaan en iemant anders mijn vraag serieus laat beantworden
Comprende??
Je hoeft alleen goed te lezen,dan begrijp je het misschien maar basic air is geen maatschappij.als je gaat vliegen krijg je geen eten maar moet je betalen voor het eten het is nieuw.ddaarom heeft het de naam basiq air Je vliegt iets goedkoper maar als je een broodje wil of drinken moet je er voor betalen. !!!Begrijp je het zo.?????
Enorm bedankt voor je spontane antword. Ik begrijp het zo inderdaad wel, ja!!!!
Het is wel jammer dat je zo agresief doet tegen mij. Dan is het tog normaal dat ik daarop ook zo reageer??
De volgende keer een beetje aardeger doen, hoor! Anders......
Het is wel jammer dat je zo agresief doet tegen mij. Dan is het tog normaal dat ik daarop ook zo reageer??
De volgende keer een beetje aardeger doen, hoor! Anders......
Woef jawel had het dan ook gezegd dan had je het antwoord meteen gehad. Veel succes en de groetjes.
Zeg dat wel volgende keer wat aardiger doen.
Maar dat schijnt tegenwoordig erg moeilijk te zijn voor een hoop mensen.
Maar dat schijnt tegenwoordig erg moeilijk te zijn voor een hoop mensen.
Dat gezeik met slotjes moet ook eens afgelopen zijn.
Als iedereen normaal antwoord geeft is er niets aan de hand.
Hebben jullie dat begrepen?
Comprende?
Als iedereen normaal antwoord geeft is er niets aan de hand.
Hebben jullie dat begrepen?
Comprende?