LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaling van Vakantie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
oburgers

Betaling van Vakantie

Ongelezen bericht door oburgers »

Wie heeft een zelfde ervaring en/of tips?

Ik heb een reis geboekt bij een erkende, grote reisorganisatie. Op de laatste dag van de betalingstermijn (een maand geleden) heb ik het restant (grootste gedeelte) van de reissom overgemaakt. Een week geleden kreeg ik de reisbescheiden binnen en de voucher van het hotel, echter, geen vliegtickets. Toen ik belde vertelde ze me dat de betaling nog openstond. Op hun verzoek heb ik ze toen een bewijs van betaling gestuurd. Alle gegevens bleken te kloppen. Een paar dagen later bleek dat ze het geld nog niet konden vinden. Op hun verzoek heb ik vandaag een afschrift van de bank gestuurd. De dame van debiteuren vertelde me dat ik alles goed heb gedaan en dat ik me geen zorgen moet maken, maar dat haar management nog een fysiek betalingsbewijs (met interne bankcode) van de bank wil zodat zij weten waar het geld is (terwijl alle gegevens wel correct zijn ingevuld!!?)...ik dacht dat dit een bankafschrift was, maar goed...Nu moet ik dus weer actie ondernemen en nog meer bewijs verzorgen terwijl (aangetoond) dit van mijn rekening is....dit moet toch niet meer mijn probleem zijn??...Ik raak redelijk in de stress want vrijdag aanstaande wil ik al met vrouw en kinderen gaan vliegen en nog steeds heb ik geen tickets..ik ben bang dat hier weer dagen overheen gaan en we niet op vakantie kunnen...al met al geen leuke voorpret en ben redelijk radeloos...
Graag feedback!!!

Guardian72
Contacteer:

Re: Betaling van Vakantie

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ oburgers,

Bel ze nog een keer - en vraag wat de reden is van niet leveren.
Je hebt, 2 keer lees ik, al aangetoond dat betaald is.
Wees duidelijk en helder - en eis dat de tickets uiterlijk woensdag om 10 uur desnoods per koerier geleverd worden - omdat je anders aangifte zult doen wegens oplichting, en alle bijkomende kosten (voor bijvoorbeeld zelf boeken tickets, omboeken, of andere bestemming etc.) op hun verhaald zullen worden - zeker omdat zij de boot afhouden.

Dat zij hun administratie niet op orde hebben mogen ze niet op jou afwentelen.

Succes, en laat even weten of het gelukt is.

Trouwens, bij welke reisorganisatie is het?

Gesloten