Hoi allemaal,
Vanaf 8 juli tot en met 13 juli heeft Sky Europe een aktie. Yippie! 1 miljoen vliegtickets voor 1 euro. Geweldig dacht ik. Ik boek diverse tripjes dacht ik. Maar wat een teleurstelling. Vanaf dinsdag 8/7 ga ik de website op om te boeken. Maar wat bleek. Steeds loopt de website vast. En dan heb ik het over uren. Of de website laadt niet op of je zit in een timeout. Er zijn wel tickets voor 1 euro maar als je ze wil boeken dan loopt je computer vast en kom je helemaal niet meer verder. Tip van een sky-medewerker: boek ze s nachts dan is het rustig. Dus ik netjes mijn wekker op 3 uur gezet. Kom ik er uit, wat blijkt ligt de hele website eruit. haha. Dan maar weer bedje in. Woensdag om 8.00 uur boeken dan maar. Ja de website doet het weer.... Ik ben er bijna....nu nog mijn creditcardgegevens invullen en dan dan lig ik er er weer uit en kom ik er niet meer in. Gedurende 9/7 probeer ik nog in te loggen. Maar ik kom er niet meer in. Nou ja om 12.00 uur eindelijk wel maar wat blijkt nu...alle tickets vanuit Amsterdam zijn EUR 39 euro en ik kan wel weer boeken. ALLE TICKETS VANAF AMSTERDAM zijn niet meer 1 euro. Geen enkele! Terwijl het systeem gisteren aangaf dat bijna ALLES vanuit Amsterdam 1 euro was. oktober, november, december, januari, februari, maart allemaal verkocht! Echt het was een GROOT SUCCES! Haha ik heb het gevoel dat ik flink bij de neus ben genomen. Hoeveel daadwerkelijke tickets zijn er nu voor 1 euro verkocht en aangeboden(BOEKBAAR)????
IK HEB HET GEVOEL DAT IK FLINK BIJ DE NEUS BEN GENOMEN. Nu alles zogenaamd voor 1 euro "uitverkocht " is laadt de website zich VEEL sneller op. Duh....
Als je er een gekocht heb reageer. Tegen dit soort consumentenbedrog moet worden opgetreden. Belachelijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij de neus genomen door Sky europe!
Re: Bij de neus genomen door Sky europe!
Gewoon oplichterij dus.
Daar neigt het wel naar MLF. Het is toch vreemd. Tja, opeens zijn de tickets terug 1 euro. Terwijl eerder heen en terug 1 euro waren maar niet boekbaar. Daarom zoek ik mensen die tegen mij kunnen zeggen dat ze wel voor 1 euro kunnen boeken. Of mensen die het zelfde probleem hebben gehad.
Weinig succes daar want zij laten jou denken dat het o zo druk was terwijl ze de site gewoon geblokt hebben. En vervolgens zijn alles tickets op.
Overigens kun je voor 1 euro niet vliegen, daar komt van alles bij.
Neem bv de brandstof toeslag al. Calamiteiten toeslag enz.
Overigens kun je voor 1 euro niet vliegen, daar komt van alles bij.
Neem bv de brandstof toeslag al. Calamiteiten toeslag enz.
Ik heb in totaal 5 tripjes (3x AMS-VIE en 2x AMS-PRG) kunnen boeken. 2 heb ik de 8e geboekt rond een uur of 07.30, eentje de 8e om ongeveer 18.30 en 2 de nacht van de 8e op de 9e rond 01.30.
De tickets kosten inderdaad uiteindelijk geen EUR1,- maar per persoon per enkele reis EUR5,- door de creditcard kosten die er bij kwamen. Nog geen geld zou ik zeggen......
De tickets kosten inderdaad uiteindelijk geen EUR1,- maar per persoon per enkele reis EUR5,- door de creditcard kosten die er bij kwamen. Nog geen geld zou ik zeggen......
-
Ik heb wel tickets geboekt voor 1 euro, dus dit is echter zeker wel mogelijk!!! Heb dit ook meerdere keren gedaan en de site loopt inderdaard af en toe vast maar is me altijd nog gelukt om te boeken.
Heb nu Wenen geboekt totaal retour prijs ticket 2 euro en 8 euro Credit Card kosten.
Geen geld tog!!
Heb nu Wenen geboekt totaal retour prijs ticket 2 euro en 8 euro Credit Card kosten.
Geen geld tog!!