LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boeken bij sunweb
boeken bij sunweb
ik wil een reis boeken bij sunweb , ik kom uit met twee volwassene en twee kinderen op een familiekamer op 3684 euro
als ik deze reis wil boeken kom ik in een keer uit op 4134 euro zonder dat er extra anulerings of reisverzekering bijgeboekt is,kan iemand mij dit uileggen.
bij sunweb zeggen ze dat de reizen fluctueren ,kan dit zomaar??
als ik deze reis wil boeken kom ik in een keer uit op 4134 euro zonder dat er extra anulerings of reisverzekering bijgeboekt is,kan iemand mij dit uileggen.
bij sunweb zeggen ze dat de reizen fluctueren ,kan dit zomaar??
Re: boeken bij sunweb
Ik heb bij sunweb nog nooit iets anders betaald dan wat op de site stond?
De prijs verschilt uiteraard wel per week en periode, maar dat zul je niet bedoelen neem ik aan.
wanneer in het boekingsproces komt dit hogere bedrag dan naar voren?
De prijs verschilt uiteraard wel per week en periode, maar dat zul je niet bedoelen neem ik aan.
wanneer in het boekingsproces komt dit hogere bedrag dan naar voren?
-
Heeft u de leeftijden van de kinderen goed aangegeven???
anders zou ik denken dat er iets niet klopt bij sunweb!! en echt een reden hebben ze u ook niet gegeven!!
anders zou ik denken dat er iets niet klopt bij sunweb!! en echt een reden hebben ze u ook niet gegeven!!
ja de leeftijden van de kinderen zijn goed ingevuld.
de eerste prijs die je krijgt is de prijs bij prijzen en aanbiedingen en die verschilt echt met de prijs die je krijgt bij nu boeken.
ik heb de anulering en reisverzekering er niet bij genomen
de eerste prijs die je krijgt is de prijs bij prijzen en aanbiedingen en die verschilt echt met de prijs die je krijgt bij nu boeken.
ik heb de anulering en reisverzekering er niet bij genomen
ik heb even wat geprobeerd, en wat ik zag is dat in het prijsoverzicht de vroegboekkorting niet goed gaat.
bij de reis die ik voor de vorm boekte zag ik dat de aanbieding 769 euro was, hierbij staat vermeld dat de vroegboekkorting 40 euro is.
Als ik daadwerkelijk zou willen boeken wordt de basisprijs ineens 849, en daarvan wordt dan de vroegboek korting van 40 euro afgetrokken, en is de prijs per persoon dus ineens 809, ipv 769.
Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is, maar het lijkt mij dat dit toch echt een fout van sunweb is. Dat de prijs fluctueert slaat natuurlijk nergens op, dan hoeven ze ook geen prijzen te publiceren.
heel raar iig, ik heb dit bij sunweb nog niet eerder bij de hand gehad, en zou dit ook niet accepteren.
bij de reis die ik voor de vorm boekte zag ik dat de aanbieding 769 euro was, hierbij staat vermeld dat de vroegboekkorting 40 euro is.
Als ik daadwerkelijk zou willen boeken wordt de basisprijs ineens 849, en daarvan wordt dan de vroegboek korting van 40 euro afgetrokken, en is de prijs per persoon dus ineens 809, ipv 769.
Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is, maar het lijkt mij dat dit toch echt een fout van sunweb is. Dat de prijs fluctueert slaat natuurlijk nergens op, dan hoeven ze ook geen prijzen te publiceren.
heel raar iig, ik heb dit bij sunweb nog niet eerder bij de hand gehad, en zou dit ook niet accepteren.
Hallo Panel.
Ik heb in 2008 6x bij sunweb geboekt en nog nooit een probleem
gehad. Boek altijd internet. Dit jaar gaan wij weer met Sunweb weg.
Attijd de tickets optijd en inchecken met de computer.
Dus al dat geklaag is ons nog nooit overkomen.
Ik heb in 2008 6x bij sunweb geboekt en nog nooit een probleem
gehad. Boek altijd internet. Dit jaar gaan wij weer met Sunweb weg.
Attijd de tickets optijd en inchecken met de computer.
Dus al dat geklaag is ons nog nooit overkomen.
Mirjam, wij gaan ook altijd met Sunweb op vakantie en hebben ook nog nooit een probleem gehad, altijd alles prima geregeld.
echter Peterpop heeft volgens mij nu wel een punt, want ook ik krijg bij boeken ook een andere prijs dan op de site staat bij de prijsoverzichten.
echter Peterpop heeft volgens mij nu wel een punt, want ook ik krijg bij boeken ook een andere prijs dan op de site staat bij de prijsoverzichten.
Heeft sun daar dan geen verdere antwoord op??
Het lijkt mij dat je toch wel een verklaring mag vragen??
Het lijkt mij dat je toch wel een verklaring mag vragen??
Ik heb dit zelfde probleem tot twee maal toe met Jiba (andere prijs dan de prijsberekening aangeeft) gehad. het ergste vind ik dat Jiba geen antwoord geeft op mijn mails.... Totaal geen service dus. Onze reis kwam 500 euro uit dan de prijsberekening aangaf en de leeftijden van de kinderen waren echt wel goed ingevuld.
Ik heb 21 januari een vakantie geboekt naar Kreta voor de zomervakantie.
Juist vroeg geboekt om tevens de vroegboek korting te krijgen. Wat schets mijn verbazing als ik 17 februari zie dat exact dezelfde reis voor 40 euro p.persoon goedkoper wordt aangeboden. Gebeld met sunweb. Daar beweren zij dat de prijzen iedere dag kunnen fluctueren. Dus meer vraag hogere prijzen en vice versa. Ik was zeer verbaasd. Ga er toch vanuit dat deze prijzen vastliggen. In alle brochures van reisorganisaties staan vaste prijzen voor het vroegboek seizoen. Kan dit echt zomaar?
Juist vroeg geboekt om tevens de vroegboek korting te krijgen. Wat schets mijn verbazing als ik 17 februari zie dat exact dezelfde reis voor 40 euro p.persoon goedkoper wordt aangeboden. Gebeld met sunweb. Daar beweren zij dat de prijzen iedere dag kunnen fluctueren. Dus meer vraag hogere prijzen en vice versa. Ik was zeer verbaasd. Ga er toch vanuit dat deze prijzen vastliggen. In alle brochures van reisorganisaties staan vaste prijzen voor het vroegboek seizoen. Kan dit echt zomaar?
@patrix. Nopes uw veronderstelling is onjuist. Sunweb is een direct seller wat inhoudt dat zij haar reizen online verkoopt. Ze geven wel een brochure uit, maar bij mijn weten zit hier geen prijsbijlage bij. Daarnaast hanteert Sunweb bij hun verkopen het principe van "fluid pricing"...Wat zoveel betekent als dat de prijzen constant kunnen veranderen..
Concreet antwoord op uw vraag: Ja, dit kan echt zo maar. Sterker nog u bent ermee akkoord gegaan toen u de reis boekte want de voorwaarden van Sunweb vermelden letterlijk:
Concreet antwoord op uw vraag: Ja, dit kan echt zo maar. Sterker nog u bent ermee akkoord gegaan toen u de reis boekte want de voorwaarden van Sunweb vermelden letterlijk:
MVGDe prijzen kunnen tijdens het seizoen fluctueren.
Vreemd dat sunweb geen vaste prijzen heeft.
Ik vind het ook vreemd dat Sunweb geen vaste prijzen heeft. Andere reisorganisatie maken en onderscheid tussen vroegboeking, "gewone boeking"en last minute boekingen. Het is natuurlijk waar dat je akkoord gaat met een prijs en met de voorwaarden. Maar dat men nu in de vroegboekperiode al de prijzen gaat veranderen vind ik raar. Krijg het idee dat ik mijn reis op een veiling heb gekocht.
Heb 3 jaar geleden reis bij Neckermann geboekt ook in vroegboekperiode. Prijs van deze reis bleek 2 maanden voor vertrek lager te zijn geworden. Neckermann heeft mij het verschil in rekening netkes terugbetaald. Het was zelfs zo dat Neckermann ons hier over heeft geinformeerd. Vind ik een goede service van Neckermann.
Heb 3 jaar geleden reis bij Neckermann geboekt ook in vroegboekperiode. Prijs van deze reis bleek 2 maanden voor vertrek lager te zijn geworden. Neckermann heeft mij het verschil in rekening netkes terugbetaald. Het was zelfs zo dat Neckermann ons hier over heeft geinformeerd. Vind ik een goede service van Neckermann.
-
Steeds meer reisorganisaties werken met flexibele prijzen. Er wordt steeds meer gekeken naar het consumentengedrag. Wachten consumenten af, zullen de prijzen op dat moment zakken, reageert de consument hierop door te gaan boeken, zullen de prijzen weer gaan stijgen.
Dus hoe later wij allen boeken hoe goedkoper de prijs,makkelijk toch,vraag mij af wat de reisorganisatoren gaan doen als de crisis bikkelhard blijft aanhouden.
Misschien zijn dat de bijkomende kosten (administratie/handlingkosten e.d.) op het reisburo betaal je ook naast de kosten die in de reisgids staat 'administratiekosten' en vergeet de vliegtax niet.
Negen van de tien keer zijn 'goedekope' prijzen, lokkertjes en als puntje bij paaltje komt betaal je de volle mep.
Kijk even in de Algemene voorwaarden wat er allemaal precies staat wat betreft de prijsberekening.
Negen van de tien keer zijn 'goedekope' prijzen, lokkertjes en als puntje bij paaltje komt betaal je de volle mep.
Kijk even in de Algemene voorwaarden wat er allemaal precies staat wat betreft de prijsberekening.
Sunweb is een van de weinige reisorganisaties die duidelijk en meteen de juiste prijzen weergeeft op de site.
Bovendien zijn ze in vergelijking met andere aanbieders altijd voordeliger, hebben ze een zeer overzichtelijke site en geven jou via mijn sunweb een link waarop je altijd alles kunt blijven volgen, dus ook de factuur.
Over service gesproken, wij hadden een reis geboekt en kregen de volgende dag reclame in de bus met een vroegboek-actie.
1 telefoontje naar sunweb en de factuur werd meteen online aangepast.
Ik ben geen medewerker van Sunweb, maar draag ze wel een warm hart toe.
Ook ik heb wel eens geprofiteerd van een last minute en dan is toch wel begrijpelijk dat mensen die eerder hebben geboekt hier meer voor betalen. als u profiteert van een aanbieding, vindt u het dan ook erg, dat anderen meer moeten betalen.
Dach 't niet[/b]
Bovendien zijn ze in vergelijking met andere aanbieders altijd voordeliger, hebben ze een zeer overzichtelijke site en geven jou via mijn sunweb een link waarop je altijd alles kunt blijven volgen, dus ook de factuur.
Over service gesproken, wij hadden een reis geboekt en kregen de volgende dag reclame in de bus met een vroegboek-actie.
1 telefoontje naar sunweb en de factuur werd meteen online aangepast.
Ik ben geen medewerker van Sunweb, maar draag ze wel een warm hart toe.
Ook ik heb wel eens geprofiteerd van een last minute en dan is toch wel begrijpelijk dat mensen die eerder hebben geboekt hier meer voor betalen. als u profiteert van een aanbieding, vindt u het dan ook erg, dat anderen meer moeten betalen.
Dach 't niet[/b]