LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann
Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann
Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!
dia schreef:Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!
hyoe kom je erbij dat een heleboel lui tevreden over de commerciele club Vrijuit zijn ???????, ik geloof er niets van
Vrijuit bestaat al sinds 1963. Dat red je echt niet als er geen tevreden klanten zijn.Har06 schreef:dia schreef:Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!
hyoe kom je erbij dat een heleboel lui tevreden over de commerciele club Vrijuit zijn ???????, ik geloof er niets van
Vrijuit en tevreden klanten vanaf 1963 ?? lees eens alle reviews na, links laten liggenGJvdZ schreef:Vrijuit bestaat al sinds 1963. Dat red je echt niet als er geen tevreden klanten zijn.Har06 schreef:dia schreef:Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!