Op 17 november 2019 heeft mijn schoonzoon voor ons gezin 8 retourvluchten geboekt via vliegwinkel.nl
Betaald bedrag via creditcard: € 926,88
Reisbestemming: Bilbao vanaf Brussels Airport.
Maatschappij: Brussel Airlines
Heenvlucht: 21 april 2020
Terugvlucht: 25 april 2020
Via de site van Brussels Airlines heb ik kunnen constateren dat de vlucht op 21 april afgelast was.
Van Vliegwinkel.nl is geen enkel bericht ontvangen.
Deze webwinkel geeft, zoals uzelf ook wel zult weten, niet meer thuis.
Geen telefonisch contact mogelijk. Op E-mails antwoorden zij met verontschuldigingen dat ze het erg druk hebben en de klanten geduld moeten hebben.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden verder en heb ik van Vliegwinkel.nl nog niets gehoord.
Kunt u mij adviseren hoe te handelen om mijn geld terug te krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Paul
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boeking via vliegwinkel.nl en nooit meer iets gehoord
Re: Boeking via vliegwinkel.nl en nooit meer iets gehoord
Tip:
Type even "Vliegwinkel" in op de zoekbalk van dit forum en heeft voor weken "leesplezier". Misschien staan er ook nog tips tussen....
Type even "Vliegwinkel" in op de zoekbalk van dit forum en heeft voor weken "leesplezier". Misschien staan er ook nog tips tussen....
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46
Re: Boeking via vliegwinkel.nl en nooit meer iets gehoord
U betaalde met creditcard. Ik had een vergelijkbaar geval met Vliegwinkel.nl en kreeg het geld terug via een betwisting. Het was zelfs de creditcardmaatschappij die dat voorstelde. Kopersbescherming.