Beste forumleden,
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met Booking.com. Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen, anders verplaats ik het naar een nieuw topic. Ik heb 2 weken een appartement gehuurd in Kroatië in de periode eind augustus begin september. Voor €390,- voor 2 personen (dacht ik) zonder enige vorm van service dus op logies basis. Na 30 dagen kreeg ik telefoon en bleek de prijs niet kloppen, en blijkbaar had ik een appartement voor 5 personen geboekt wat ik overigens niet wist.
Nu had ik de optie, of ongeveer €1000,- bijbetalen of annuleren. Ik ben niet akkoord gegaan en inmiddels heeft Booking.com de reservering eenzijdig geannuleerd. Zoals wel begrijpelijk bij een reservering in Kroatië heb ik inmiddels kosten gemaakt voor mijn vliegtickets, zij weigeren echter hierin te voorzien in enige vorm van vergoeding dan ook.
Mag dit zomaar? Booking.com beroept zich op het recht vaan overduidelijke vergissing. Nu vind ik zelf 30 dagen na boeking wel een beetje erg lang om aan te kopen met een verhaal van de prijs klopt niet. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft of tips heeft.
Alvast bedankt,
Gr Jean-Paul
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |