Gisteren heb ik een ticket geboekt voor mijn moeder die met spoed moest vliegen. Via verschillende websites tickets opgevraagd waarbij BudgetAir de goedkoopste was. Bij het boeken van het kaartje gaf de website een error, ik moest de helpdesk bellen volgens de site, geld wel afgeschreven.
Vandaag 23-12-2014 ben ik al 2 uur aan de lijn om deze "specialisten" te spreken. Nog steeds geen antwoord, hierbij heb ik alle nummer geprobeerd die op de site staan. Het hoofdkantoor geeft aan dat zij geen informatie hebben, kunnen verschaffen of kunnen helpen bij mijn probleem. Ik mag geen naam van een leidinggevende en via social media, mail of iets dergelijks komt net als telefonisch geen reactie.
De oplichters achter deze site moeten zich schamen. Er wordt 80 cent gevraagd per minuut, in de tijd van 0800 nummers willen deze internet helden geld verdienen en vragen om een vergoeding. Hier ga ik zeker een zaak van maken want dit soort oplichters moeten aangepakt worden. Pure geldklopperij, mijn advies is ga niet in zee met deze oplichters, schaamteloos.
BudgetAir is duurkoop dus bespaar jezelf de frustratie van "service"
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BudgetAir - lunch helden en oplichters
Re: BudgetAir - lunch helden en oplichters
Tsja, ze moeten het geld toch ergens op verdienen, dus dan is zo'n betaald servicenummer wel te begrijpen. Maar misschien is de verwerkingstijd iets langer in deze periode, omdat ook zij mogelijk last hebben van de feestdagen qua bezetting? En sommige dingen kosten in de luchtvaartbranche door de gekoppelde systemen ook wel eens wat meer tijd dan dat je zou wensen, misschien kan het gewoon niet sneller?DSS schreef:Gisteren heb ik een ticket geboekt voor mijn moeder die met spoed moest vliegen. Via verschillende websites tickets opgevraagd waarbij BudgetAir de goedkoopste was. Bij het boeken van het kaartje gaf de website een error, ik moest de helpdesk bellen volgens de site, geld wel afgeschreven.
Vandaag 23-12-2014 ben ik al 2 uur aan de lijn om deze "specialisten" te spreken. Nog steeds geen antwoord, hierbij heb ik alle nummer geprobeerd die op de site staan. Het hoofdkantoor geeft aan dat zij geen informatie hebben, kunnen verschaffen of kunnen helpen bij mijn probleem. Ik mag geen naam van een leidinggevende en via social media, mail of iets dergelijks komt net als telefonisch geen reactie.
De oplichters achter deze site moeten zich schamen. Er wordt 80 cent gevraagd per minuut, in de tijd van 0800 nummers willen deze internet helden geld verdienen en vragen om een vergoeding. Hier ga ik zeker een zaak van maken want dit soort oplichters moeten aangepakt worden. Pure geldklopperij, mijn advies is ga niet in zee met deze oplichters, schaamteloos.
BudgetAir is duurkoop dus bespaar jezelf de frustratie van "service"
Re: BudgetAir - lunch helden en oplichters
Koop dan gewoon een ticket bij een normaal bedrijf i.p.v. dat je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Je kunt van alles vinden van KLM (doe ik ook), maar als er wat is, ben je wel binnen een uur geholpen via Twitter/Facebook/etc. Daar betaal je voor, maar je krijgt er wel wat voor terug. Je kunt niet verwachten dat een bedrijf wat voor bodemprijzen werkt dezelfde service kan leveren. Als je denkt dat het wel kan: begin zo'n bedrijf. Je zult bijna slapend rijk worden. Wie wil immers geen lage prijzen en toch alle service.