LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budgetair.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bfilart

Budgetair.nl

Ongelezen bericht door bfilart »

Goedenavond,

Ik ga deze december een weekend naar Londen met mijn gezin, de vliegtickets hiervoor wou ik graag boeken bij budgetair.nl

Het gaat om de volgende tikets:
5X Amsterdam - Londen (Retour)
1X Bilbao - Londen (mijn vriendin zit in spanje)
1X Londen - Amsterdam (mijn vriendin wil met ons mee terug naar Amsterdam om kerst thuis te vieren)

Bij het boeken van de eerste ticket, de enkele ticket van Londen naar Amsterdam, ging het al mis. Ik heb alles netjes ingevuld, betaald via iDeal en toen kwam er een foutmelding. Het geld is wel afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging ontvangen.

Aangezien ik niet weet of ik nou wel of geen ticket geboekt heb wil ik de andere tickets ook niet gaan boeken, maar er zijn op de vlucht van Londen naar Amsterdam niet veel stoelen meer beschikbaar. Als de boeking niet door is gekomen moet ik elders tickets regelen en achter mijn geld aan, als de boeking wel door is gekomen bestaat de kans dat er voor de rest van het gezin geen stoelen meer zijn.

Groet.

Edit: ik ben in mijn blinde frustratie voorbarig geweest met het plaatsen van dit bericht, zojuist telefonisch met budgetair.nl eruit gekomen en kan nu elders mijn vliegticket boeken. Excuus.
Laatst gewijzigd door bfilart op 29 sep 2014 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

encore

Re: Budgetair.nl

Ongelezen bericht door encore »

maar...

WAAROM dit topic?

prem

Ongelezen bericht door prem »

bfilart schreef:Goedenavond,

Ik ga deze december een weekend naar Londen met mijn gezin, de vliegtickets hiervoor wou ik graag boeken bij budgetair.nl

Het gaat om de volgende tikets:
5X Amsterdam - Londen (Retour)
1X Bilbao - Londen (mijn vriendin zit in spanje)
1X Londen - Amsterdam (mijn vriendin wil met ons mee terug naar Amsterdam om kerst thuis te vieren)

Bij het boeken van de eerste ticket, de enkele ticket van Londen naar Amsterdam, ging het al mis. Ik heb alles netjes ingevuld, betaald via iDeal en toen kwam er een foutmelding. Het geld is wel afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging ontvangen.

Aangezien ik niet weet of ik nou wel of geen ticket geboekt heb wil ik de andere tickets ook niet gaan boeken, maar er zijn op de vlucht van Londen naar Amsterdam niet veel stoelen meer beschikbaar. Als de boeking niet door is gekomen moet ik elders tickets regelen en achter mijn geld aan, als de boeking wel door is gekomen bestaat de kans dat er voor de rest van het gezin geen stoelen meer zijn.

Ik ga morgen bellen met budgetair.nl (á 80ct per minuut!!), hopelijk zullen ze het geld terugstorten en kan ik een andere vlucht (ELDERS) boeken.

Kortom: ZEER ontevreden over budgetair.nl en ik hoop dat ze heel snel een passende oplossing bieden. Ik zal updates over de kwestie uiteraard hier plaatsen.

Groet,

Bas
Zou je niet even wachten met posten tot na het telefoontje?

bfilart

Ongelezen bericht door bfilart »

Edit: ik ben in mijn blinde frustratie voorbarig geweest met het plaatsen van dit bericht, zojuist telefonisch met budgetair.nl eruit gekomen en kan nu elders mijn vliegticket boeken. Excuus.

prem

Gelukkig maar en fijn dat je zo nobel bent dit bericht plaatsen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

prem schreef:Gelukkig maar en fijn dat je zo nobel bent dit bericht plaatsen.
Maar onderwijl heeft Ts budgetair een sneer verkocht, dit geldt voor vele postings waar met bdrog opgelicht etc etc gegoocheld wordt :oops:

prem

Dat ben ik met je eens, vandaar ook mijn eerdere reactie richting TS. Ik haat ook die starters met oplichting, alles is oplichting tegenwoordig. Maar na de Nederlandse consument ...ik heb er geen woorden meer voor, grote bekken, mails moeten binnen de minuut worden beantwoord, beschadigde goederen proberen terug te geven enz. enz.

Gesloten