LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Busreis Met Peter Langhout reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
kimkom

Busreis Met Peter Langhout reizen

Ongelezen bericht door kimkom »

Afgelopen Oktober zijn wij met zijn tweeen met de bus naar Disneyland Parijs geweest.Dit was met Touroperator Peter langhout reizen.Wij verbleven in hotel Kyriad.
Natuurlijk hebben we van te voren uitgezocht wat eerdere ervaringen van andere waren wat betreft dit hotel, en deze waren niet al te best.

Vol goede moed zijn wij vertrokken richting Parijs, en over de busreis zowel de heen als de terugweg hebben we niets te klagen dit ging perfect.
Echter het hotel zelf is een verschrikking. De eerste kamer waar we waren had losse tegels schimmel op de vloeren lekkende kranen en een aico die je niet zelf aan of uit kon zetten maar wel warme lucht blaast.
Vervolgends zijn wij naar de receptie geweest omdat wij een andere kamer wilde en daar werd een beetje lachterig gereageerd omdat alle kamers zo zijn . De tweede kamer nog erger dan de eerste kapotte losse badkamer tegels , overal schimmel, losse stopcontacten en als klap op de vuurpijn een stapelbed en twee doorgezakte bedden waarbij je letterlijk de grond raakt als je er op lag.

Direct contact opgenomen met het noodnummer en de gehele situatie uitgelegd, vervolgends gaf de dame aan dat zij er al eerder geweest is en dit echt niet kan, maar stuur maar foto's met een klachtenmail dan word het in behandeling genomen.
Eenmaak thuis gekomen direct een mail met alle foto's gestuurd en vervolgends 8 weken mogen wachten op een antwoord.

Het antwoord was kort maar krachtig ze doen al jaren zaken met dit hotel en de situatie kan echt niet zo erg geweest zijn . En als goedmaker een kadobon van 25 euro voor een volgende reis.

Hier ga ik dus niet mee akkoord en heb vervolgends een mail terug gestuurd , en tot op heden blijft het aan de andere kant stil .

Erg jammer dat ze klanten zo behandelen , ik raad de mensen dan ook aan om nooit een reis te boeken met deze organisatie!

Leo The Emperor

Re: Busreis Met Peter Langhout reizen

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

kimkom schreef:Natuurlijk hebben we van te voren uitgezocht wat eerdere ervaringen van andere waren wat betreft dit hotel, en deze waren niet al te best. Vol goede moed zijn wij vertrokken richting Parijs
:( u bent lichtelijk masochistisch ingesteld?

kimkom

@ Leo The Emperor nee hoor , misschien heb je er zelf lichtelijk last van?

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Dus ik begrijp het goed: de aanbevelingen van het hotel waren niet positief en je besloot toch te gaan?
Wat dacht je: ik ga toch, ik klaag, met een beetje geluk krijg ik m'n geld terug?

kimkom

Dan begrijp je het niet goed.We hebben de eerdere ervaringen gelezen, echter waren deze niet zo negatief als wij zelf hebben ervaren.

En voor de mensen die denken dat ik een deel van mijn geld terug wil.Dat zou idd erg prettig zijn maar wat nog beter zou zijn als ze gewoon iets met de klacht doen.

mika21

quote:
Natuurlijk hebben we van te voren uitgezocht wat eerdere ervaringen van andere waren wat betreft dit hotel, en deze waren niet al te best unquote.

Welk deel snap ik niet?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik zal je zeggen dat ik,en dat zeg ik eerlijk verpest ben wil altijd vijf sterren,
Maar gingen een keer naar disney met reis,vd zaak en die hadden kyriad ook onderdeel disney,de goedkopere sector...
En ik dacht nou we zien wel 2 sterren ,nou zal je zeggen,geen vuiltje! Nette kamers! Superschoon! Goede bedden( wat coor mij erg belangrijk is)

Drie jr later gingen wr weer,maar zaten toen wel in luxer hotel de drie achter het park,
Maar ik heb vrienden met kinderen aangeraden ga daar heen en die zeggen ook voed hotel voor dag geld!!!!!

Dus sorry ik ben verpest dat zeg ik eerlijk maar ik en alle andere 60 andere kamers van collega,s waren heek erg goed....en dan zou je toch denken moeten meer zijn die dan wat hebben,maar iedereen zei...goed hotel!

En feit dat we later( 3 jr) ander hotel gingen was dat ze leuke prijzen kunen. Afspreken met groepen..

Dus sorry

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

@Rozemarijntje schrijft dat ze verpest is en altijd vijf sterren wil.
Met een reisje van de zaak gingen ze een keer naar Disney en die hadden Kyriad, ook onderdeel van Disney, de goedkope sector.
Ze dacht, we zien het wel , 2 sterren, nou ze zal het zeggen,geen vuiltje! Nette kamers! Superschoon! Goede bedden, wat voor haar erg belangrijk is.
Drie jaar later gingen ze weer, maar toen wel in een luxer park, hotel de drie achter het park.
Maar ze heeft vrienden met kinderen aangeraden daarheen te gaan (Kyriad) en die zeggen ook: goed hotel voor dat geld.
Dus sorry ze is verpest dat zegt ze eerlijk maar zij en alle andere 60 andere kamers van collega,s waren heel erg goed....en dan zou je toch denken moeten meer zijn die dan wat hebben,maar iedereen zei...goed hotel!
( als de kamers niet goed zouden zijn zouden er bij de 60 kamers van collega's toch zo her en der ook wat niet in orde moeten zijn)

En feit dat we later( 3 jr) ander hotel gingen ( dus niet het Kyriad) was dat ze leuke prijzen kunnen afspreken met groepen.

Klopt dit zo ongeveer @Rozemarijntje?
Bij @Rozemarijntje moet je je eigen toetsenbord even goed bekijken als je d'r niet helemaal uitkomt :wink:.
En misschien ook even haar profiel lezen en wat berichten.

mika21

Via Booking.com heb ik de beoordelingen even gelezen en als ik moest kiezen zou ik dit hotel zeker niet kiezen.
Doe je dit wel, dan kan je dit verwachten en moet je niet achteraf klagen.
Denk toch dat TS geld wil zien!

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

mika21 schreef:Via Booking.com heb ik de beoordelingen even gelezen en als ik moest kiezen zou ik dit hotel zeker niet kiezen.
Doe je dit wel, dan kan je dit verwachten en moet je niet achteraf klagen.
Denk toch dat TS geld wil zien!

Heb dit hotel via een andere busmaatschappij aangeboden gekregen, ook de beoordelingen gelezen, dan vanaf gezien.
Ik denk dat vele busondernemingen contracten met dit hotel hebben lopen, daarom ook soms het goedkope tarief.

rozemarijntje

Zoover

7,3meind waardering
465 beoordelingen
Waardering
7,3
Ligging
8,0
Service
7,2
Prijs / kwaliteit
7,3
Eten
6,7
Kamers
7,0
Kindvriendelijk
7,2
Zwembad
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Alle beoordelingen (452)
met oudere kinderen (29)
Familie (124)
alleenreizend (3)
met een groep (8)
met jonge kinderen (87)
met partner (103)
zakelijk (2)
anders (1)
met vrienden (39)

Nou sorry maar coor een twee sterren niet slecht, ik heb wel eens een 5 * slechter gehad!

Toevoeging.
Het is ook wat men er van verwacht ,je heb geen 5 sterren accommodatie,als willen sommige dat wel.
Maar tja daar zal je coor moeten betalen en ik zal zeggen ,drie jr later zaten we in...kom niet op de naam,maar een van de luxe en zag bijna geen verschil,ja wat disney figuren bij ontbijt...oh ja sequoia lodge...ja lag wat dichter bij,park uit,lopen en je was er...( hotel mooier,maar alles net zo schoon,gode orde,ik hou van schoon en moet goed bed hebben )
Kyriad bus die brengt je om de tien min geloof ik,gratis!!!

Nogmaals jolijn dank je

Voor degene die dit ook niet snappen....niet lullig bedoeld,lees goed

eleven

[off topic - verwijderd door de Moderator]

ik zal je zeggen dat ik, en dat zeg ik eerlijk verpest ben wil altijd vijf sterren,
Maar gingen een keer naar Disney met reis, v.d. zaak en die hadden Kyriad ook onderdeel Disney, de goedkopere sector...
En ik dacht nou we zien wel 2 sterren, nou zal je zeggen, geen vuiltje! Nette kamers! Superschoon! Goede bedden( wat voor mij erg belangrijk is)

Drie jr. later gingen we weer, maar zaten toen wel in luxer hotel de drie achter het park,
Maar ik heb vrienden met kinderen aangeraden ga daar heen en die zeggen ook voed hotel voor dag geld!!!!!

Dus sorry ik ben verpest dat zeg ik eerlijk maar ik en alle andere 60 andere kamers van collega’s waren heek erg goed....en dan zou je toch denken moeten meer zijn die dan wat hebben, maar iedereen zei...goed hotel!

En feit dat we later( 3 jr.) ander hotel gingen was dat ze leuke prijzen kunnen. Afspreken met groepen..

Dus sorry

Wat het hotel Kyriad betreft, zijn er genoeg in Parijs en omgeving, dus ook vele beoordelingen mogelijk.

Afbeelding

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Je hebt gegokt dat het hotel wel wat mee zou vallen, en ondanks de matige beoordelingen toch geboekt? Dan gooi je toch wel wat je eigen glazen in wat betreft het klagen bij Peter Langhout in mijn ogen.

Maar als het echt zo slecht is als jij schrijft, zou ik bij de Franse branche organisatie klagen. Zoveel schimmel is in het kader van de volksgezondheid volgens mij reden tot sluiting van de keet.

Dat kan je hier volgens mij doen

Syndicat national des hotels, restaurants, cafetiers et traiteurs (SYNHORCAT)
PR Officer : Ms Florence Da Faria
4 rue de Gramont 75002 PARIS
phone : 33 1 42 96 60 75
[email protected]

Dat levert je nu niet zo veel concreets op, behalve dat je veel toekomstige vakantiegangers een vergelijkbare ellende als die van jullie kan besparen.

eleven

sjohie schreef:Je hebt gegokt dat het hotel wel wat mee zou vallen, en ondanks de matige beoordelingen toch geboekt? Dan gooi je toch wel wat je eigen glazen in wat betreft het klagen bij Peter Langhout in mijn ogen.

Maar als het echt zo slecht is als jij schrijft, zou ik bij de Franse branche organisatie klagen. Zoveel schimmel is in het kader van de volksgezondheid volgens mij reden tot sluiting van de keet.

[email protected]

Dat levert je nu niet zo veel concreets op, behalve dat je veel toekomstige vakantiegangers een vergelijkbare ellende als die van jullie kan besparen.

Mits het wordt gesloten. :shock:

Beter is het op Nederlandse Sites waar je een hotel kan beoordelen, om dit te vermelden.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

eleven schreef:
sjohie schreef:Je hebt gegokt dat het hotel wel wat mee zou vallen, en ondanks de matige beoordelingen toch geboekt? Dan gooi je toch wel wat je eigen glazen in wat betreft het klagen bij Peter Langhout in mijn ogen.

[email protected]

Mits het wordt gesloten. :shock:

Beter is het op Nederlandse Sites waar je een hotel kan beoordelen, om dit te vermelden.
Ik zou beide doen, Nederlandse beoordelingen op een website, komen volgens mij niet zo hard binnen als een telefoontje van de eigen Franse branche-organisatie. Maar nogmaals, dan ga ik er van uit dat het echt zo bar en boos is als TS zegt.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Een aantal berichten door de Moderator verwijderd i.v.m. discussie over forumleden. Dit is niet toegestaan (ook niet in de kletscorner.)

Gelieve nu weer on topic reageren.

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto's. Zouden die hier neergezet kunnen worden? Eens kijken wat PeterL als "normaal" bestempelt en TS als "gezondheidsrisico"...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het doel dat de topicstarter wil bereiken, maw: wat is een redelijke oplossing? Er is een kadobon van 25 euro aangeboden. Hoe duur was die kamer eigenlijk, en hoeveel nachten ben je gebleven?

Ze kunnen toch moeilijk de busreis en de toegang tot Disney Parijs vergoeden, want daar was kennelijk niets mis mee.

PeterLanghoutReizen

Ongelezen bericht door PeterLanghoutReizen »

Geachte mevrouw,

Wij vinden het jammer dat u zich niet kunt vinden in het antwoord dat u van ons gekregen heeft en de aangeboden vergoeding. Wij willen daar uiteraard op reageren, maar hebben van u geen tweede e-mail of brief ontvangen. Het is zeker niet zo dat het stil blijft aan de overkant, wij beantwoorden alle klachten/e-mail die wij ontvangen. Wij zien uw bericht graag tegemoet en sturen u daarover zo snel als mogelijk antwoord.

Met vriendelijke groet,

PETER LANGHOUT REIZEN, afdeling Klantenservice

rozemarijntje

@ ts

Zou dan netjes zijn als je laat weten hoe het afgelopen is,je brand een organisatie en hotel af,
Misschien kan je dan ook vertellen wat de oplossing is?
Dat ze je eerste instantie kadobon 25 euro geven zak er mee te maken hebben misschien dat het allemaal wel mee viel.
Maar als het echt zo erg is,komen ze je nu tegemoet,ze proberen het.,.
Oom fair om dan te zeggen. We zijn eruit gekomen.,,

Gesloten