LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CHEAP TICKETS is misleidend!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
cinthavanmarrewijk

CHEAP TICKETS is misleidend!

Ongelezen bericht door cinthavanmarrewijk »

Goedemorgen,

Ik heb begin juni (tegelijktijd met mijn zwager) een vliegticket (€ 618) geboekt via Cheap Tickets, omdat zij een Combi Voordeel aanbieden met autohuur. Dus de totaalprijs was gunstig en net zo gunstig als Ryan Air. Dus een kleine auto geboekt voor € 427,- voor 19 dagen (Madrid). Na een week komt er een email dat er geen auto beschikbaar is en dat ze een alternatief zoeken. Nu in totaal 3 weken later komen ze met een alternatief een auto voor € 843,- Dat vind ik geen alternatief, dat is bijna dubbel zo duur. Mijn zwager had destijds ook ticket + auto gehuurd (een model groter voor € 468,-), en dat was wel gelukt. Al had Cheap Tickets alert gereageerd hadden ze dat voor mij ook kunnen bewerkstelligen, maar dat is helaas niet gelukt.

Nu komen zij met een duur alternatief. Zij geven aan zowel telefonisch als via de mail dat dit de ENIGE auto is die zij beschikbaar hebben. Maar als ik op dit moment een auto boek via Cheaptickets.nl dan kan ik een groter model Citroen Berlingo huren voor € 560,- en daarbij staat vermeld STATUS BESCHIKBAAR. Ik heb dit telefonisch nagevraagd en de medewerkster van Cheap Tickets gaf aan dat dit NIET WAAR is. Zij hebben echt alleen het alternatief groter model voor €843,- Zij misleiden mij dus. Tevens als ik nu een auto boek via ALAMO, waarmee CheapTickets samenwerkt, dan kan ik gewoon het kleinere model huren dat ik via Cheap Tickets wilde, maar als ik via ALAMO huur dan heb ik het COMBI VOORDEEL niet van Cheap Tickets. Maar geeft Cheap Tickets aan daar kunnen zij niets aan doen.

Ik vind dit echt heel erg in de maling nemen van mensen. Zeker als je begrijpt dat ik echt alleen maar via cheaptickets.nl heb geboekt voor hun zogenaamd goede combi voordeel. Ik heb dus begin juni mijn autohuur en vliegticket al betaald. Nu geeft Cheap Tickets aan dat zij best mijn autohuur kosteloos willen annuleren, maar mijn vliegtickets niet kosteloos, want dat kan niet zomaar. Ik vind dat zij mij dit niet zomaar kunnen flikken. Wat vind u hier nou van?

heemanhey

Re: CHEAP TICKETS is misleidend!

Ongelezen bericht door heemanhey »

Nooit via CheapTickets boeken. Zoek maar eens in het forum hier.

Gesloten