''Voor vragen en wijzigingen kan je contact opnemen met CheapTickets.nl: 0900-4564560''.
Fijn als je in het buitenland zit en eerder terug moet komen. 0900 is alleen bereikbaar als je vanuit Nederland belt. Toch na wat zoeken op internet een ander service nummer gevonden, langer dan 25 min. aan de telefoon gewacht en nog steeds geen gehoor. Toen maar direct via transavia geboekt, wat (achteraf) altijd goedkoper is! Na aankomst in Nederland weer geprobeerd te bellen (1 euro starttarief) en kreeg ik iemand aan de telefoon die me onbeschoft en arrogant direct probeerde af te wimpelen en me vroeg ''moet ik het geld soms uit mijn eigen zak halen ofzo?'' Want er niets meer aan te doen, ze hadden het nu eenmaal druk. En dit duurde alleen maar langer voor anderen die nog geholpen moesten worden. De reden voor mijn eerdere vertrek was een begrafenis. Jammer dat er vanuit zo'n maatschappij totaal geen begrip kan worden getoond en ik met een verheven stem wordt afgewimpeld. ronduit onbeschoft!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cheaptickets.nl : onbeschofte service en niet bereikbaar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jul 2015 16:37
Re: cheaptickets.nl : onbeschofte service en niet bereikbaar
Ik ben dan wel benieuwd hoe jij je in het gesprek hebt gedragen als een medewerker van een bedrijf zo antwoord. Ik kan me niet voorstellen dat iemand op zo'n manier reageert als de klant zich normaal gedraagt.edward1991 schreef: en kreeg ik iemand aan de telefoon die me onbeschoft en arrogant direct probeerde af te wimpelen en me vroeg ''moet ik het geld soms uit mijn eigen zak halen ofzo?''
Re: cheaptickets.nl : onbeschofte service en niet bereikbaar
TS schreef: Na aankomst in Nederland weer geprobeerd te bellen (1 euro starttarief) ,(moet zijn 1 euro per gesprek dus dat valt mee).
Ik neem aan dat U een reisverzekering had afgesloten, dan als het overlijden een door de verzekering gedekt familielid was, had U hun alarm centrale moeten bellen die regelen dan alles.
Het telefoonnummer van cheaptickets staat op de site of via google "cheaptickets bellen vanuit buitenland". Handig dat te doen voor vertrek en op je reispapieren noteren of in GSM.
Net als GjvdZ schreef hoe was uw toon tegen de medewerker,toen u wellicht niet meteen het antwoord kreeg wat u wilde horen.
gr Henk
Ik neem aan dat U een reisverzekering had afgesloten, dan als het overlijden een door de verzekering gedekt familielid was, had U hun alarm centrale moeten bellen die regelen dan alles.
Het telefoonnummer van cheaptickets staat op de site of via google "cheaptickets bellen vanuit buitenland". Handig dat te doen voor vertrek en op je reispapieren noteren of in GSM.
Net als GjvdZ schreef hoe was uw toon tegen de medewerker,toen u wellicht niet meteen het antwoord kreeg wat u wilde horen.
gr Henk
Re: cheaptickets.nl : onbeschofte service en niet bereikbaar
Ten eerste, gecondoleerd.edward1991 schreef:''Voor vragen en wijzigingen kan je contact opnemen met CheapTickets.nl: 0900-4564560''.
Fijn als je in het buitenland zit en eerder terug moet komen. 0900 is alleen bereikbaar als je vanuit Nederland belt. Toch na wat zoeken op internet een ander service nummer gevonden, langer dan 25 min. aan de telefoon gewacht en nog steeds geen gehoor. Toen maar direct via transavia geboekt, wat (achteraf) altijd goedkoper is! Na aankomst in Nederland weer geprobeerd te bellen (1 euro starttarief) en kreeg ik iemand aan de telefoon die me onbeschoft en arrogant direct probeerde af te wimpelen en me vroeg ''moet ik het geld soms uit mijn eigen zak halen ofzo?'' Want er niets meer aan te doen, ze hadden het nu eenmaal druk. En dit duurde alleen maar langer voor anderen die nog geholpen moesten worden. De reden voor mijn eerdere vertrek was een begrafenis. Jammer dat er vanuit zo'n maatschappij totaal geen begrip kan worden getoond en ik met een verheven stem wordt afgewimpeld. ronduit onbeschoft!
Wat betreft het niveau van de service, dat zit eigenlijk al verstopt in de bedrijfsnaam. Ik snap dat je naar hen kijkt voor een oplossing, en dit bedoel ik niet sneu, maar een deel van je ergernissen was op te lossen door zelf een klein beetje voorbereid op reis te gaan, en kost minder digitale moeite dan vervolgens een topic hier aanmaken. En aan een nummer dat in de wachtrij staat, kunnen zij niet zien dat het om een begrafenis gaat.
Maar waarom heb je dan niet de alarmcentrale van je reisverzekering gebeld? Die mensen hebben doorgaans meer ingangen en middelen om sneller te communiceren met dit soort bedrijven.