Cheap tricks
Door een onbekende fout is de datum van een boeking met KLM een maand eerder dan de bedoeling. Kosten: €137,50. Meteen de volgende ochtend gebeld met Cheaptickets. Helaas: de datum kon omgezet worden voor €120,00 per ticket! Gebeld met KLM: bij hen kost de omboeking 'slechts' €70,00. Cheaptickets gooit er dus gewoon €50,00 bovenop, hetgeen ook de KLM bevreemdt!
Eerste ticket is geheel onbruikbaar, dus of ik het verschil maar even wilde bijbetalen om toch te kunnen vliegen. Blijkt het ticket bij KLM ook nog eens goedkoper te zijn, met meer mogelijkheden!
Cheaptickets "de beste deal"? Gewoon een ordinaire zakkenvuller! Maak het kenbaar en informeer eerst bij de officiële maatschappijen!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cheaptickets overboeking
Re: Cheaptickets overboeking
Dat lijkt me eerder een gebruikersfout, is snel gemaakt (uit ervaringCheap trick schreef:Cheap tricks
Door een onbekende fout is de datum van een boeking met KLM een maand eerder dan de bedoeling.
Cheaptickets is soms "de beste deal", soms ook niet. Het loont tegenwoordig altijd de moeite een vast lijstje af te werken: airline zèlf, cheaptickets, reisburo en de voordeligste te kiezen als alle voorwaarden en kosten inzichtelijk zijn. Ik vind inderdaad vaak eerst zoeken op cheaptickets maar dan boeken via KLM goedkoper en handiger.Cheaptickets "de beste deal"? Gewoon een ordinaire zakkenvuller! Maak het kenbaar en informeer eerst bij de officiële maatschappijen!