LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cheaptickets, wel de lusten niet de lasten.....

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Annet Slaats

Cheaptickets, wel de lusten niet de lasten.....

Ongelezen bericht door Annet Slaats »

in juni 2014 heb ik via Cheaptickets mijn vliegreis naar Londen geboekt en via IDeal betaald. Tijdens deze betaling kreeg ik de melding dat deze betaling niet gelukt was en heb ik direct een nieuwe boeking gedaan in de veronderstelling dat de andere inderdaad niet afgeboekt was. Tot mij grote verbazing bleek later dat de eerste wel degelijk afgeschreven was. Mijn tweede boeking met precies dezelfde namen en tijden bleek eveneens afgeschreven.
De dag erna direct contact opgenomen met Cheaptickets, gezien hun openingstijden kon dat niet eerder, en zij gaven te kennen dat zij de boeking konden annuleren en dat kost €100,=.
Cheaptickets verschanst zich nu achter de KLM met de mededeling dat dit de regels van de KLM zijn. Na een uitgebreide klacht geeft Cheaptickets aan 6 tot 8 weken nodig te hebben om mijn klacht te behandelen. Het afschrijven gaat een stuk sneller..................................

olaf79

Re: Cheaptickets, wel de lusten niet de lasten.....

Ongelezen bericht door olaf79 »

Belachelijke reactie van Cheaptickets. Zij zijn de verkoper en niet KLM. Dus zij moeten dit oplossen. Er is hier duidelijk sprake van een foutieve betaling en ook nog eens door hun schuld. Zij moeten binnen 30 dagen het geld terugstorten.

jerwarm

Ongelezen bericht door jerwarm »

misschien een beetje mosterd na de maaltijd, :)

maar als u gewoon uw onlinebanking rekening ernaast houdt terwijl u aan het telebankieren bent kan er niets aan uw aandacht ontglippen.
dat werkt ook zo op een terras/winkel etc. Zodra dat eens gebeurt check ik meteen mijn rekening om te kijken of er wel/niet is afgeschreven.
hetgeen trammelant bespaard met het teveel betaalde bedrag weer teruggestort te krijgen.

De website zegt dan doodleuk, "transactie mislukt/ te weinig saldo etc"
ga ik direct kijken op mijn rekening en is het gewoon wél netjes afgeschreven, dit heb ik al vaker gehad op internetaankopen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

olaf79 schreef:Belachelijke reactie van Cheaptickets. Zij zijn de verkoper en niet KLM. Dus zij moeten dit oplossen. Er is hier duidelijk sprake van een foutieve betaling en ook nog eens door hun schuld. Zij moeten binnen 30 dagen het geld terugstorten.
En dit kun je vast en zeker ook onderbouwen!

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:Belachelijke reactie van Cheaptickets. Zij zijn de verkoper en niet KLM. Dus zij moeten dit oplossen. Er is hier duidelijk sprake van een foutieve betaling en ook nog eens door hun schuld. Zij moeten binnen 30 dagen het geld terugstorten.
Zet de menen toch niet op het verkeerde been.
Schuld is TS, die dubbel gaat boeken, omdat er een melding op het scherm verschijnt.

Dit is duidelijk en zo werk ik ook en niet het bedrijf de schuld in de schoen schuiven.
De website zegt dan doodleuk, "transactie mislukt/ te weinig saldo etc"
ga ik direct kijken op mijn rekening en is het gewoon wél netjes afgeschreven, dit heb ik al vaker gehad op internetaankopen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Leg uw klacht neer bij Thuiswinkel.org. Zij bemiddelen dan.

http://www.thuiswinkel.org/leden/cheaptickets

Komt u er dan nog niet uit, dan kunt u een geschil aanspannen.

KLM heeft hier niets mee te maken. Cheaptickets is de contractpartij.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Bob Schurkjens schreef:Leg uw klacht neer bij Thuiswinkel.org. Zij bemiddelen dan.

http://www.thuiswinkel.org/leden/cheaptickets

Komt u er dan nog niet uit, dan kunt u een geschil aanspannen.

KLM heeft hier niets mee te maken. Cheaptickets is de contractpartij.

Hoezo bemiddelen?
Er wordt toch aan gewerkt, ook al duurt het langer dan afschrijven.
Trouwens behandeld Cheaptickets de klacht en niet de KLM. :wink:
Na een uitgebreide klacht geeft Cheaptickets aan 6 tot 8 weken nodig te hebben om mijn klacht te behandelen. Het afschrijven gaat een stuk sneller..................................

Gesloten