LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] City tijger

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Vervoort1989

City tijger

Ongelezen bericht door Vervoort1989 »

Help! Via VakantieVeilingen I.s.m. City tijger hebben we een dagtrip naad Disneyland Parijs geboekt. City tijger is onbereikbaar en ik geloof failliet. Grote kans dat we na het geld kunnen fluiten waar ik hard voor heb gespaard. Kan ik vakantie veilingen hier juridisch voor aansprakelijk stellen ?? Of kan mijn klacht t.o.v. City tijger iets in deze zaak betekenen?? (Heb vernomen dat er al een dossier ligt bij Radar). Ik hoor het graag! Bedankt, Mvg Ivy

NeoDutchio

Re: City tijger

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vervoort1989 schreef:Help! Via VakantieVeilingen I.s.m. City tijger hebben we een dagtrip naad Disneyland Parijs geboekt. City tijger is onbereikbaar en ik geloof failliet. Grote kans dat we na het geld kunnen fluiten waar ik hard voor heb gespaard. Kan ik vakantie veilingen hier juridisch voor aansprakelijk stellen ?? Of kan mijn klacht t.o.v. City tijger iets in deze zaak betekenen?? (Heb vernomen dat er al een dossier ligt bij Radar). Ik hoor het graag! Bedankt, Mvg Ivy
Hoe komt u er bij dat ze failliet zijn? Dat kan ik nergens vinden. Mochten ze failliet gaan is er niets aan de hand, u heeft immers bij vakantieveilingen geboekt. Zij zullen u dan terug betalen.
Maar voor de duidelijkheid, u heeft ak geboekt of niet? Wat is het probleem waar u tegenaan loopt? Onbereikbaar is te algemeen waar we geen goed advies op kunnen geven.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Zou het hiermee te maken kunnen hebben deze melding verschijnt op de website als u die aanklikt. Ik neem aan dat u de website ook bezocht heeft

Wegens verhuizing is onze website in onderhoud.

Heeft u vragen? neem contact op met [email protected]. Wij zijn op dit moment enkel per e-mail te bereiken.

groeten Henk

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Gevalletje van HELP ik weet wèl hoe ik op een forum moet komen, maar heb niet op de betroffen website gekeken ....

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

hänschen klein schreef:Gevalletje van HELP ik weet wèl hoe ik op een forum moet komen, maar heb niet op de betroffen website gekeken ....
Dan moet u toch écht even opnieuw de hulpvraag van de ts bekijken. Die is zeer helder hoor en ook al door NeoDutchio zeer juist beantwoord. Quote: 'Hoe komt u er bij dat ze failliet zijn? Dat kan ik nergens vinden. Mochten ze failliet gaan is er niets aan de hand, u heeft immers bij vakantieveilingen geboekt. Zij zullen u dan terug betalen.".end quote.

Hou toch eens op met al die negativiteit naar (nieuwe) Topicstarters. Als u niets met een onderwerp heeft onthoud u zich dan gewoon van uw betweterige negatieve commentaren. Dit soort gedrag zorgt er mede voor dat (nieuwe) topicstarters vaak niet meer terug komen e/o reageren.

Btw,
Als een bedrijf (ook) niet reageert op e-mails , dan geldt dat ook als onbereikbaar zijn...

annelieshendriks

Ongelezen bericht door annelieshendriks »

Ook vakantieweekend geboekt voor 22 juli.Betaald maar werd geannuleerd maar op 17 juli zou nog plaats zijn.
Werd ook geannuleerd.Twee dagen Parijs ging niet door.
Heb heel veel gemaild - geen antwoord
Heb gebeld - wordt niet opgenomen.
Heb bijna elke dag mailtjes gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
Geen antwoord.
Geboekt via VakantieVeilingen.
Heb ook mail gestuurd naar vakantieveilingen.
Ze zouden het onderzoeken.
Al met al: je bent je geld kwijt!

NeoDutchio

annelieshendriks schreef:Ook vakantieweekend geboekt voor 22 juli.Betaald maar werd geannuleerd maar op 17 juli zou nog plaats zijn.
Werd ook geannuleerd.Twee dagen Parijs ging niet door.
Heb heel veel gemaild - geen antwoord
Heb gebeld - wordt niet opgenomen.
Heb bijna elke dag mailtjes gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
Geen antwoord.
Geboekt via VakantieVeilingen.
Heb ook mail gestuurd naar vakantieveilingen.
Ze zouden het onderzoeken.
Al met al: je bent je geld kwijt!
Uw geld hoeft u niet kwijt te zijn. Zijn de annuleringen per mail gedaan? Deze dan naar vakantieveilingen mailen met de tekst erbij dat u wenst te annuleren gezien deze gang van zake. Er wordt u iets aangeboden wat steeds weer ingetrokken wordt. U krijgt dus niet wat u had mogen verwachten, legitiem genoeg om te annuleren.

NeoDutchio

Vervoort1989 schreef:Help! Via VakantieVeilingen I.s.m. City tijger hebben we een dagtrip naad Disneyland Parijs geboekt. City tijger is onbereikbaar en ik geloof failliet. Grote kans dat we na het geld kunnen fluiten waar ik hard voor heb gespaard. Kan ik vakantie veilingen hier juridisch voor aansprakelijk stellen ?? Of kan mijn klacht t.o.v. City tijger iets in deze zaak betekenen?? (Heb vernomen dat er al een dossier ligt bij Radar). Ik hoor het graag! Bedankt, Mvg Ivy
Nu te lezen: https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... gedupeerd/ Melden dus bij Vakantieveilingen en het geld terug vragen. Ze kunnen immers niet meer leveren wat overeen gekomen is.

Gesloten