LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Citytrip naar Rome
Citytrip naar Rome
verzonden naar Peter Langhout Reizen:
Geachte Mevrouw,
Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen.
Betreft:
Boekingsnummer 1007047
Citytrip Rome 16-12-2004 t.m. 19-12-2004
t.n.v...................
E-mail: [email protected]
Wij zijn zojuist teruggekeerd van een citytrip naar Rome. Op zich een fijne korte trip geweest. Echter, ik wil de enquette niet invullen, maar U wel deze mail sturen, en ik denk ook namens enkele andere reizigers, die middels U geboekt hebben.
Het betreft het hotel! Niet het hotel op zich, best leuk een oud hotel in een oude stad, maar:
we moesten vragen om bekers (in doucheruimte) en de AB van de TV. Dat op zich is niet zo'n probleem. Maar op de eenpersoonskamer van mijn moeder (83 jaar!!!!!) was het bed opgemaakt met vuile was van de vorige gast, met een tweetal bloedvlekken er op. Vanwege de ouderdom durfde mijn moeder niets te zeggen, wij hoorden dat pas de volgende ochtend! SCHANDE toch!
Het ontbijt was in een woord gezegd schandalig. Mede reizigers zijn gewoon weggelopen en hebben daar ook niet meer gegeten. Er staat een koffieautomaat , welke de naam automaat beslist niet meer mag dragen. Geen knop was heel en de koffie die er uit kwam kon regelrecht het riool in. Was echt niet te drinken. Alleen concentraat! De kadetjes (vijf stuks !!!! voor drie personen) waren goed, het beleg was er niet, alhoewel een plastick bakje met (echtwaar) 1 soort jam en dat was het, drie ochtenden lang. Na een vraag kregen we een tweede soort jam er gelukkig bij...nou ja jam, het was meer een sapje met een smaakje. De tweede dag weer 1 soort jam.......De thee werd om 07.00 uur in een kannetje gedaan, zonder deksel en bleef daar staan, dus op het moment dat we kwamen omstreeks 8.00 uur was het lauw en zelfs koud. Om de suiker moesten we vragen. Bij het inchecken moest iedere gast zijn pas of id-kaart inleveren en na gevraag kregen we die pas de volgende dag terug. Dat mag nog niet eens!!!!!! We moesten wel.
Papier en karton geplakt op de ramen in de eetzaal, een wat oudere vrouw(van het hotel) op een stoel zat in de entree van de bar, waar je haast niet omeen kon, onze hotelkamer had vieze muren, die van mijn moeder niet; ga zo maar door .......
We hebben veel geld betaald voor een trip waarbij je in wezen twee dagen in Rome bent (want donderdag kom je pas om 20.15 uur aan in het hotel en zondag moet je al om 08.00 uur de metro in en de trein nemen naar het vliegveld). Maar daar klaag ik niet over, dat had ik kunnen weten. Echter de citytrip, welke wij in de zomermaanden via U naar Barcelona gemaakt hebben, was stukken goedkoper, met een goed hotel met een goed ontbijt en met eigenlijk 4 hele dagen in Barcelona, Ook onze eerdere reizen naar Duitsland en Parijs waren goed te noemen............
en dan nu dit.....helaas....................Wij zijn een beetje teleurgesteld, ook vanwege het feit, dat we de reisbescheiden pas een dag voor de reis ontvingen. We hebben wel drie keer gebeld en een paar mailtjes gezonden.
Ook een stel reizigers , die bij ons in het hotel zaten en deze trip via U hadden geregeld klaagden hierover....ooki zij hadden gebeld.
Kortom, U merkt dat ik een beetje teleurgesteld ben in Uw reisorganisatie....reden waarom ik U verzoek om mij per omgaande te reageren, met name ben ik boos over het feit dat er met bloedbevlekte lakens lagen op het bed van mijn 83-jarige moeder. U blijft verantwoordelijk voor het door U geboden product en de prijskwaliteitsverhouding vind ik in dit geval echt niet in orde.
Ik hoor graag van U per omgaande mail,
Geachte Mevrouw,
Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen.
Betreft:
Boekingsnummer 1007047
Citytrip Rome 16-12-2004 t.m. 19-12-2004
t.n.v...................
E-mail: [email protected]
Wij zijn zojuist teruggekeerd van een citytrip naar Rome. Op zich een fijne korte trip geweest. Echter, ik wil de enquette niet invullen, maar U wel deze mail sturen, en ik denk ook namens enkele andere reizigers, die middels U geboekt hebben.
Het betreft het hotel! Niet het hotel op zich, best leuk een oud hotel in een oude stad, maar:
we moesten vragen om bekers (in doucheruimte) en de AB van de TV. Dat op zich is niet zo'n probleem. Maar op de eenpersoonskamer van mijn moeder (83 jaar!!!!!) was het bed opgemaakt met vuile was van de vorige gast, met een tweetal bloedvlekken er op. Vanwege de ouderdom durfde mijn moeder niets te zeggen, wij hoorden dat pas de volgende ochtend! SCHANDE toch!
Het ontbijt was in een woord gezegd schandalig. Mede reizigers zijn gewoon weggelopen en hebben daar ook niet meer gegeten. Er staat een koffieautomaat , welke de naam automaat beslist niet meer mag dragen. Geen knop was heel en de koffie die er uit kwam kon regelrecht het riool in. Was echt niet te drinken. Alleen concentraat! De kadetjes (vijf stuks !!!! voor drie personen) waren goed, het beleg was er niet, alhoewel een plastick bakje met (echtwaar) 1 soort jam en dat was het, drie ochtenden lang. Na een vraag kregen we een tweede soort jam er gelukkig bij...nou ja jam, het was meer een sapje met een smaakje. De tweede dag weer 1 soort jam.......De thee werd om 07.00 uur in een kannetje gedaan, zonder deksel en bleef daar staan, dus op het moment dat we kwamen omstreeks 8.00 uur was het lauw en zelfs koud. Om de suiker moesten we vragen. Bij het inchecken moest iedere gast zijn pas of id-kaart inleveren en na gevraag kregen we die pas de volgende dag terug. Dat mag nog niet eens!!!!!! We moesten wel.
Papier en karton geplakt op de ramen in de eetzaal, een wat oudere vrouw(van het hotel) op een stoel zat in de entree van de bar, waar je haast niet omeen kon, onze hotelkamer had vieze muren, die van mijn moeder niet; ga zo maar door .......
We hebben veel geld betaald voor een trip waarbij je in wezen twee dagen in Rome bent (want donderdag kom je pas om 20.15 uur aan in het hotel en zondag moet je al om 08.00 uur de metro in en de trein nemen naar het vliegveld). Maar daar klaag ik niet over, dat had ik kunnen weten. Echter de citytrip, welke wij in de zomermaanden via U naar Barcelona gemaakt hebben, was stukken goedkoper, met een goed hotel met een goed ontbijt en met eigenlijk 4 hele dagen in Barcelona, Ook onze eerdere reizen naar Duitsland en Parijs waren goed te noemen............
en dan nu dit.....helaas....................Wij zijn een beetje teleurgesteld, ook vanwege het feit, dat we de reisbescheiden pas een dag voor de reis ontvingen. We hebben wel drie keer gebeld en een paar mailtjes gezonden.
Ook een stel reizigers , die bij ons in het hotel zaten en deze trip via U hadden geregeld klaagden hierover....ooki zij hadden gebeld.
Kortom, U merkt dat ik een beetje teleurgesteld ben in Uw reisorganisatie....reden waarom ik U verzoek om mij per omgaande te reageren, met name ben ik boos over het feit dat er met bloedbevlekte lakens lagen op het bed van mijn 83-jarige moeder. U blijft verantwoordelijk voor het door U geboden product en de prijskwaliteitsverhouding vind ik in dit geval echt niet in orde.
Ik hoor graag van U per omgaande mail,
Re: Citytrip naar Rome
Ik vind dat u al uw geld terug moet krijgen. Schandalig zeg wat een behandeling.
Gaat u de volgende keer eens een lang weekend naar Biafra moet u eens zien, wat u dan bij uw ontbijt krijgt.
Gaat u de volgende keer eens een lang weekend naar Biafra moet u eens zien, wat u dan bij uw ontbijt krijgt.
Re: Citytrip naar Rome
Is het nu zo moeilijk om normaal op een bericht van iemand te reageren? Laat deze mensen toch!
Re: Citytrip naar Rome
Bespaar u de illusie; van Peter Langhout Reizen hoor je nooit meer wat als je een (gefundeerde) klacht hebt. Het maakt daarbij niet uit of je nou per tpg-post of e-mail je beklag doet, deze reisorganisatie reageert nooit!Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen
Aan klagers hebben ze een hekel bij Langhout Reizen en Vakanties.nl.
Dus alleen boeken en betalen en verder niks!
Een ervaringsdeskundige tegen wil en dank.
Re: Citytrip naar Rome
Oh zo ja. Ik dacht ook al? Het viel dus nog wel mee? Ik had natuurlijk Italiaans moeten spreken. Helaas, dat kan ik OOK niet!
Maar het is wel jammer vor die mensen. Het zal je toch maar gebeuren.!Nee, ik ook nooit meer met PL.
Maar het is wel jammer vor die mensen. Het zal je toch maar gebeuren.!Nee, ik ook nooit meer met PL.
Re: Citytrip naar Rome
zit op de site van petertje te kijken maar kan niet in Rome gedeelte komen, hoe heet dat hotel waar u bent geweest, eigenlijk?
Re: Citytrip naar Rome
Langhout Reizen heeft de klacht in behandeling genomen bij de afdeling Kwaliteitsbeheer. Positieve voortgang!
Re: Citytrip naar Rome
Nou, zie eens aan! Misschien lezen ze daar op die afdeling eerst dit forum. Succes ermee!
Re: Citytrip naar Rome
Peter Langhout heeft vandaag het geld op mijn rekening teruggestort.
Tevens heb ik van Peter Langhout himself een telefoontje gekregen met alle bijbehorende verontschuldigingen en een korting van 50% op de volgende reis die ik bij hun ga boeken.
Tevens heb ik van Peter Langhout himself een telefoontje gekregen met alle bijbehorende verontschuldigingen en een korting van 50% op de volgende reis die ik bij hun ga boeken.
Re: Citytrip naar Rome
Nou mooi toch? En weet u al waar de volgende reis naar toe gaat?
Nu, dat dit zo goed is opgelost en u dat even hier meldt, mag ook weleens gezegd worden, dat het ook ZO kan.
Nu, dat dit zo goed is opgelost en u dat even hier meldt, mag ook weleens gezegd worden, dat het ook ZO kan.
Re: Citytrip naar Rome
Je gelooft het zelf toch niet, hé?!Peter Langhout heeft vandaag het geld op mijn rekening teruggestort
Re: Citytrip naar Rome
Er is helemaal niet kontakt met mij opgenomen, laat staan geld teruggestort op mijn rekening. Laat Pert Langhout Reizen mijn klacht nou netjes afhandelen. Zij zitten ook niet te wachten op iemand die ongevraagd namens mij zulke onzin uitkraamt. Laat deze site er zijn om te fungeren als consumentensite,daar is ie voor bedoeld! Wees sportief als je dan toch meent om zo te reageren, door je naam en mailadres erbij te zetten.
Re: Citytrip naar Rome
Een ontbijt in een ander land is nu eenmaal niet te vergelijken met een nederlands ontbijt. Weleens in Frankrijk ontbeten? Precies hetzelfde! Kijk dat van die lakens is natuurlijk een foutje, maar u moet toegeven dat u het hotel ook geen kans hebt gegeven om het te herstellen.
Ik zie dus het probleem niet zo. Op deze manier is er altijd wel iets te klagen. (iets waar nederlanders blijkbaar een abonnement op lijken te hebben)
Ik zie dus het probleem niet zo. Op deze manier is er altijd wel iets te klagen. (iets waar nederlanders blijkbaar een abonnement op lijken te hebben)
Re: Citytrip naar Rome
Natuurlijk, klein slordigheidje; was alleen maar wat bloed van een met het dodelijke HIV-virusbesmette aidspatient!!!dat van die lakens is natuurlijk een foutje
Re: Citytrip naar Rome
Zelden zo'n ongelooflijke domme opmerking gelezen.maar u moet toegeven dat u het hotel ook geen kans hebt gegeven om het te herstellen.
Re: Citytrip naar Rome
waarschijnlijk dezelfde internetgebruiker, die wenst om mijn naam te gebruiken, alsof ik geld terug wil hebben en lekker goedkoop op vakantie wil. Dat is geenszins het geval, alleen er voor zorgen dat in de toekomst alles goed is, is voldoende.
Door die ene onbekende, die mijn naam gebruikt, wordt deze site bezoedeld. Bedankt....graag je werkelijke naam, dan ben je sportief. Ik laat Peter Langhout Reizen de klacht netjes afhandelen, want dat kunnen ze best wel.......en stop nu met reageren. De Redactie van Radar, die deze site beheert is door mij op de hoogte gesteld.
Door die ene onbekende, die mijn naam gebruikt, wordt deze site bezoedeld. Bedankt....graag je werkelijke naam, dan ben je sportief. Ik laat Peter Langhout Reizen de klacht netjes afhandelen, want dat kunnen ze best wel.......en stop nu met reageren. De Redactie van Radar, die deze site beheert is door mij op de hoogte gesteld.