LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Citytrip naar Rome

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ddekoster

Citytrip naar Rome

Ongelezen bericht door ddekoster »

verzonden naar Peter Langhout Reizen:

Geachte Mevrouw,

Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen.

Betreft:
Boekingsnummer 1007047
Citytrip Rome 16-12-2004 t.m. 19-12-2004
t.n.v...................

E-mail: [email protected]

Wij zijn zojuist teruggekeerd van een citytrip naar Rome. Op zich een fijne korte trip geweest. Echter, ik wil de enquette niet invullen, maar U wel deze mail sturen, en ik denk ook namens enkele andere reizigers, die middels U geboekt hebben.

Het betreft het hotel! Niet het hotel op zich, best leuk een oud hotel in een oude stad, maar:

we moesten vragen om bekers (in doucheruimte) en de AB van de TV. Dat op zich is niet zo'n probleem. Maar op de eenpersoonskamer van mijn moeder (83 jaar!!!!!) was het bed opgemaakt met vuile was van de vorige gast, met een tweetal bloedvlekken er op. Vanwege de ouderdom durfde mijn moeder niets te zeggen, wij hoorden dat pas de volgende ochtend! SCHANDE toch!
Het ontbijt was in een woord gezegd schandalig. Mede reizigers zijn gewoon weggelopen en hebben daar ook niet meer gegeten. Er staat een koffieautomaat , welke de naam automaat beslist niet meer mag dragen. Geen knop was heel en de koffie die er uit kwam kon regelrecht het riool in. Was echt niet te drinken. Alleen concentraat! De kadetjes (vijf stuks !!!! voor drie personen) waren goed, het beleg was er niet, alhoewel een plastick bakje met (echtwaar) 1 soort jam en dat was het, drie ochtenden lang. Na een vraag kregen we een tweede soort jam er gelukkig bij...nou ja jam, het was meer een sapje met een smaakje. De tweede dag weer 1 soort jam.......De thee werd om 07.00 uur in een kannetje gedaan, zonder deksel en bleef daar staan, dus op het moment dat we kwamen omstreeks 8.00 uur was het lauw en zelfs koud. Om de suiker moesten we vragen. Bij het inchecken moest iedere gast zijn pas of id-kaart inleveren en na gevraag kregen we die pas de volgende dag terug. Dat mag nog niet eens!!!!!! We moesten wel.
Papier en karton geplakt op de ramen in de eetzaal, een wat oudere vrouw(van het hotel) op een stoel zat in de entree van de bar, waar je haast niet omeen kon, onze hotelkamer had vieze muren, die van mijn moeder niet; ga zo maar door .......
We hebben veel geld betaald voor een trip waarbij je in wezen twee dagen in Rome bent (want donderdag kom je pas om 20.15 uur aan in het hotel en zondag moet je al om 08.00 uur de metro in en de trein nemen naar het vliegveld). Maar daar klaag ik niet over, dat had ik kunnen weten. Echter de citytrip, welke wij in de zomermaanden via U naar Barcelona gemaakt hebben, was stukken goedkoper, met een goed hotel met een goed ontbijt en met eigenlijk 4 hele dagen in Barcelona, Ook onze eerdere reizen naar Duitsland en Parijs waren goed te noemen............
en dan nu dit.....helaas....................Wij zijn een beetje teleurgesteld, ook vanwege het feit, dat we de reisbescheiden pas een dag voor de reis ontvingen. We hebben wel drie keer gebeld en een paar mailtjes gezonden.
Ook een stel reizigers , die bij ons in het hotel zaten en deze trip via U hadden geregeld klaagden hierover....ooki zij hadden gebeld.

Kortom, U merkt dat ik een beetje teleurgesteld ben in Uw reisorganisatie....reden waarom ik U verzoek om mij per omgaande te reageren, met name ben ik boos over het feit dat er met bloedbevlekte lakens lagen op het bed van mijn 83-jarige moeder. U blijft verantwoordelijk voor het door U geboden product en de prijskwaliteitsverhouding vind ik in dit geval echt niet in orde.

Ik hoor graag van U per omgaande mail,

Gast

Re: Citytrip naar Rome

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind dat u al uw geld terug moet krijgen. Schandalig zeg wat een behandeling.

Gaat u de volgende keer eens een lang weekend naar Biafra moet u eens zien, wat u dan bij uw ontbijt krijgt.

globetrotter

Ongelezen bericht door globetrotter »

Is het nu zo moeilijk om normaal op een bericht van iemand te reageren? Laat deze mensen toch!

Gast

Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen
Bespaar u de illusie; van Peter Langhout Reizen hoor je nooit meer wat als je een (gefundeerde) klacht hebt. Het maakt daarbij niet uit of je nou per tpg-post of e-mail je beklag doet, deze reisorganisatie reageert nooit!
Aan klagers hebben ze een hekel bij Langhout Reizen en Vakanties.nl.
Dus alleen boeken en betalen en verder niks!
Een ervaringsdeskundige tegen wil en dank.

Gast

Oh zo ja. Ik dacht ook al? Het viel dus nog wel mee? Ik had natuurlijk Italiaans moeten spreken. Helaas, dat kan ik OOK niet!

Maar het is wel jammer vor die mensen. Het zal je toch maar gebeuren.!Nee, ik ook nooit meer met PL.

Gast

zit op de site van petertje te kijken maar kan niet in Rome gedeelte komen, hoe heet dat hotel waar u bent geweest, eigenlijk?

ddekoster

Langhout Reizen heeft de klacht in behandeling genomen bij de afdeling Kwaliteitsbeheer. Positieve voortgang!

Sun

Ongelezen bericht door Sun »

Nou, zie eens aan! Misschien lezen ze daar op die afdeling eerst dit forum. Succes ermee!

ddekoster

Peter Langhout heeft vandaag het geld op mijn rekening teruggestort.
Tevens heb ik van Peter Langhout himself een telefoontje gekregen met alle bijbehorende verontschuldigingen en een korting van 50% op de volgende reis die ik bij hun ga boeken.

Sun

Ongelezen bericht door Sun »

Nou mooi toch? En weet u al waar de volgende reis naar toe gaat? :lol:

Nu, dat dit zo goed is opgelost en u dat even hier meldt, mag ook weleens gezegd worden, dat het ook ZO kan. :wink:

ddekoster2

Ongelezen bericht door ddekoster2 »

Peter Langhout heeft vandaag het geld op mijn rekening teruggestort
Je gelooft het zelf toch niet, hé?!

indiener van klacht

Ongelezen bericht door indiener van klacht »

Er is helemaal niet kontakt met mij opgenomen, laat staan geld teruggestort op mijn rekening. Laat Pert Langhout Reizen mijn klacht nou netjes afhandelen. Zij zitten ook niet te wachten op iemand die ongevraagd namens mij zulke onzin uitkraamt. Laat deze site er zijn om te fungeren als consumentensite,daar is ie voor bedoeld! Wees sportief als je dan toch meent om zo te reageren, door je naam en mailadres erbij te zetten.

Gast

Een ontbijt in een ander land is nu eenmaal niet te vergelijken met een nederlands ontbijt. Weleens in Frankrijk ontbeten? Precies hetzelfde! Kijk dat van die lakens is natuurlijk een foutje, maar u moet toegeven dat u het hotel ook geen kans hebt gegeven om het te herstellen.

Ik zie dus het probleem niet zo. Op deze manier is er altijd wel iets te klagen. (iets waar nederlanders blijkbaar een abonnement op lijken te hebben)

slordigheidje

Ongelezen bericht door slordigheidje »

dat van die lakens is natuurlijk een foutje
Natuurlijk, klein slordigheidje; was alleen maar wat bloed van een met het dodelijke HIV-virusbesmette aidspatient!!!

Gast

maar u moet toegeven dat u het hotel ook geen kans hebt gegeven om het te herstellen.
Zelden zo'n ongelooflijke domme opmerking gelezen.

KarelP

Ongelezen bericht door KarelP »

Hee, hartstikke leuk dat je je geld terug gekregen hebt.

indiener van klacht

Ongelezen bericht door indiener van klacht »

waarschijnlijk dezelfde internetgebruiker, die wenst om mijn naam te gebruiken, alsof ik geld terug wil hebben en lekker goedkoop op vakantie wil. Dat is geenszins het geval, alleen er voor zorgen dat in de toekomst alles goed is, is voldoende.
Door die ene onbekende, die mijn naam gebruikt, wordt deze site bezoedeld. Bedankt....graag je werkelijke naam, dan ben je sportief. Ik laat Peter Langhout Reizen de klacht netjes afhandelen, want dat kunnen ze best wel.......en stop nu met reageren. De Redactie van Radar, die deze site beheert is door mij op de hoogte gesteld.

Gesloten