In mei dit jaar met een chartervlucht van Holland Excel voormalig Air Holland) naar de Dominicaanse Republiek. De heenreis geen poblemen. De terugreis wel.
Aan het einde van de vlucht, bij het serveren van de ontbijtjes, bleek dat er niet genoeg pakketjes aan boord waren. Helaas voor mijn vriend en mij (en ca. 20 anderen) dus geen ontbijt. De crew heeft hun best gedaan om ons tocht nog iets eetbaars te geven. Helaas lukte dat maar deels met de restjes van de normale maaltijd eerder die vlucht. Je kon echt aan de crew merken dat ze het heel vervelend vonden. Daaom hadden wij er ook weinig problemen mee. Er werd in elk geval nog wat geprobeerd. (niet dat we na 9 uur vliegen al zin hadden in een ontbijt).
Eenmaal thuis toch een e-mail gewaagd naar het hoofdkantoor met daarin onze "klacht" en de complimenten voor de piloot die uitvoerig inging op de veiligheid in het vliegtuig. Nooit gedacht dat we er ooit iets van zouden horen. We waren ook niet uit op een schadevergoeding ofzo.
En wat schetst onze verbazing: een tijdje terug lag er een envelop in de bus met een excuusbrief en een bloemenbon van € 15,00.
Toch fijn dat er nog even is gereageerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Compliment Holland Excel
Re: Compliment Holland Excel
Kijk zo kan het dus ook een koerend duifje die tevreden is. U krijgt een bloemenbon van € 15,00 voor dit mooie verhaal.