LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] corendon maakt je blij met dode mus
-
corendon maakt je blij met dode mus
Je bent jong en je wil met je meisje op vakantie dus even op internet kijken.
Bij Corendon staat je droomreis naar Delfin Imperial in Antalja en dat in een aanbieding voor €1293,36. Nou dat is even boffen dus snel geboekt.
Helemaal blij en dol, dit is een super vakantie voor een top prijs, dit kan ik nooit meer boeken in zo'n mooi hotel.
Maaaaaaaaaaaar dan komt de domper op dit mooie verhaal, corendon haalt de vroegboekkorting eraf en de reis kost ineens €1965,50 das effe wat anders.
Na wat bellen met Corendon blijft men naar door zeuren over de NVR regels en nogmeer van ditsoort gezeur.
Kijk ik kan me voorstellen da een reis wat duurder word maar van €1300 naar bijna €2000 is toch rond de €700 verschil, er kom gewoon eenderde van de beginprijs bij.
Corendon ik vertrouwde jullie al niet maar nu laat je echt zien wat een boeve bende jullie zijn.
Mijn advies ga nooit met deze bende op reis want er is altijd wat met hun. Afspraken zijn bij hun een zeer ruim begrip. voor iets meer zit je bij een echte reisorganisatie
Bij Corendon staat je droomreis naar Delfin Imperial in Antalja en dat in een aanbieding voor €1293,36. Nou dat is even boffen dus snel geboekt.
Helemaal blij en dol, dit is een super vakantie voor een top prijs, dit kan ik nooit meer boeken in zo'n mooi hotel.
Maaaaaaaaaaaar dan komt de domper op dit mooie verhaal, corendon haalt de vroegboekkorting eraf en de reis kost ineens €1965,50 das effe wat anders.
Na wat bellen met Corendon blijft men naar door zeuren over de NVR regels en nogmeer van ditsoort gezeur.
Kijk ik kan me voorstellen da een reis wat duurder word maar van €1300 naar bijna €2000 is toch rond de €700 verschil, er kom gewoon eenderde van de beginprijs bij.
Corendon ik vertrouwde jullie al niet maar nu laat je echt zien wat een boeve bende jullie zijn.
Mijn advies ga nooit met deze bende op reis want er is altijd wat met hun. Afspraken zijn bij hun een zeer ruim begrip. voor iets meer zit je bij een echte reisorganisatie
Re: corendon maakt je blij met dode mus
Opmerkelijk: je vertrouwde Corendon blijkbaar al niet en toch boek je een reis bij hen. Bijzonder.
Waarom heeft Corendon de vroegboekkorting eraf gehaald?Maaaaaaaaaaaar dan komt de domper op dit mooie verhaal, corendon haalt de vroegboekkorting eraf en de reis kost ineens €1965,50 das effe wat anders.
Ik vind dit ook een heel vreemd verhaal.
Ik heb de laatse 3 jaar een paar keer bij hen geboekt en ook altijd met een of andere korting en de laatste keer ook nog met een waardebon van €100 die ik gewonnen had, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Altijd alles keurig verrekend.
Enneh... wat een duur hotel heb je uitgezocht, maarja.. dat is natuurlijk jou keus, maar voor dat geld kan ik 2 x.
Ik heb de laatse 3 jaar een paar keer bij hen geboekt en ook altijd met een of andere korting en de laatste keer ook nog met een waardebon van €100 die ik gewonnen had, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Altijd alles keurig verrekend.
Enneh... wat een duur hotel heb je uitgezocht, maarja.. dat is natuurlijk jou keus, maar voor dat geld kan ik 2 x.
G7 schreef:Ik vind dit ook een heel vreemd verhaal.
we zijn een maand geleden met Corendon via hun vroegboekactie naar Belek Turkije geweest, niets bij geteld bij de factureringen
-
Misschien gaat TS wel langer of in een andere persiode als jij? Ik vind 1250 euro voor 2 personen voor 2 weken all-inn middenin de zomer wel meevallen...G7 schreef:
Wellicht stelt TS andere eisen aan zijn hotel(kamer/faciliteiten) als jij dat stelt.....
Als het voor 2 weken is en voor 2 personen dan valt de prijsb767-300er schreef: Misschien gaat TS wel langer of in een andere persiode als jij? Ik vind 1250 euro voor 2 personen voor 2 weken all-inn middenin de zomer wel meevallen...
Wellicht stelt TS andere eisen aan zijn hotel(kamer/faciliteiten) als jij dat stelt.....
inderdaad wel mee + all-inn.
Maar oke daar gaat het topic niet over, ik kan begrijpen dat TS zwaar teleurgesteld is dat de reis plotseling veel en veel duurder is.
Helemaal mee eens, maar dan nog. Ik geloof hier niets van. Maarja.. dat is wel vaker hier op het forum. Iemand begint een topic het liefst met veel klagen. Jan en allemaal reageerd erop en de TS zie je nooit meer.Chocomelk schreef:Als het voor 2 weken is en voor 2 personen dan valt de prijsb767-300er schreef: Misschien gaat TS wel langer of in een andere persiode als jij? Ik vind 1250 euro voor 2 personen voor 2 weken all-inn middenin de zomer wel meevallen...
inderdaad wel mee + all-inn.
Maar oke daar gaat het topic niet over, ik kan begrijpen dat TS zwaar teleurgesteld is dat de reis plotseling veel en veel duurder is.
2 weken voor 2 personen voor die prijs lijkt me ook niet kloppen, maarja... daar ging het inderdaad niet over.
Helaas zie je dat hier de laatste tijd steeds meer een TS die een topic opentG7 schreef:
Helemaal mee eens, maar dan nog. Ik geloof hier niets van. Maarja.. dat is wel vaker hier op het forum. Iemand begint een topic het liefst met veel klagen. Jan en allemaal reageerd erop en de TS zie je nooit meer.
en die je daarna niet meer op dat desbetreffende topic ziet.
categorie : opblazen/stangenChocomelk schreef:Helaas zie je dat hier de laatste tijd steeds meer een TS die een topic opentG7 schreef:
Helemaal mee eens, maar dan nog. Ik geloof hier niets van. Maarja.. dat is wel vaker hier op het forum. Iemand begint een topic het liefst met veel klagen. Jan en allemaal reageerd erop en de TS zie je nooit meer.
en die je daarna niet meer op dat desbetreffende topic ziet.
-
Nou de reis is bij een andere organisatie geboekt en is wel wat duurder dan de reis van corendon maar voorbijna €1400,- zitten we toch in dit nieuwe superdeluxe hotel. Deze reisorganisator vond het een vreemd verhaal wat corendon verkoopt en heeft voor ons een oplossing gevonden. Alles is a betaald en we gaan, wel iets duurder maar dan nog. Dit was een buitenkans en daarom wilden we zo graag gaan. Een splinter nieuw hotel van topklasse dat doe je een keer in je leven met je meisje, en dat is nu.
Dag corendon, tot nooit meer
Gelukkig dat je niet let op een paar cent, want zoals je zegt, zoiets doe je maar 1 keer.suikerbuik schreef: Een splinter nieuw hotel van topklasse dat doe je een keer in je leven met je meisje, en dat is nu.
suikerbuik schreef:Nou de reis is bij een andere organisatie geboekt en is wel wat duurder dan de reis van corendon maar voorbijna €1400,- zitten we toch in dit nieuwe superdeluxe hotel. Deze reisorganisator vond het een vreemd verhaal wat corendon verkoopt en heeft voor ons een oplossing gevonden. Alles is a betaald en we gaan, wel iets duurder maar dan nog. Dit was een buitenkans en daarom wilden we zo graag gaan. Een splinter nieuw hotel van topklasse dat doe je een keer in je leven met je meisje, en dat is nu.
a.welke reisorganisator is het geworden ?.
b.een reisorganisator die een oplossing zoekt ?. welke oplossing?.
c.de zaak nagevraagd bij Corendon,de naam Suikerbuik en de actie is hun onbekend.
Har06 schreef:
c.de zaak nagevraagd bij Corendon,de naam Suikerbuik en de actie is hun onbekend.
Bij UPC nagevraagd, daar is ook de naam Har 06 onbekend.
Zelf Henrie kennen ze daar niet.
Bericht is geheel off topic Nevermind doet z,n nickname eer aan gemeldnevermind schreef:Har06 schreef:
Bij UPC nagevraagd, daar is ook de naam Har 06 onbekend.
Zelf Henrie kennen ze daar niet.
ps: [email protected] weet wie ik ben
Off topic? Jij trekt het verhaal van TS in twijfel omdat Corendon aan jou verteld de nickname van TS niet te kennen? Nevermind maakt met zijn vergelijking duidelijk hoe raar jou reactie is. Natuurlijk kent Corendon niemand bij zijn nickname.Har06 schreef:Bericht is geheel off topic Nevermind doet z,n nickname eer aan gemeld
Laatst gewijzigd door wiseger op 13 apr 2012 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
is Suikerbuik een nickname?,is anders een veel voorkomende nederlandse naamwiseger schreef:Off topic? Jij trekt het verhaal van TS in twijfel omdat Sunweb aan jou verteld de nickname van TS niet te kennen? Nevermind maakt met zijn vergelijking duidelijk hoe raar jou reactie is. Natuurlijk kent Corendon niemand bij zijn nickname.Har06 schreef:Bericht is geheel off topic Nevermind doet z,n nickname eer aan gemeld
Laatst gewijzigd door Har06 op 13 apr 2012 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt helemaal gelijk, we hebben het hier over Corendon, ik heb het meteen gecorrigeerd. Sunweb staat hier helemaal buiten, dat was een ander topic.Har06 schreef:Sunweb vertelt mij helemaal niets, is Suikerbuik een nickname?,is anders een veel voorkomende nederlandse naam
Pas jij de quote nog ff aan?
Is Har06/Henrie jouw echte naam?Har06 schreef:is Suikerbuik een nickname?,is anders een veel voorkomende nederlandse naamwiseger schreef:Off topic? Jij trekt het verhaal van TS in twijfel omdat Sunweb aan jou verteld de nickname van TS niet te kennen? Nevermind maakt met zijn vergelijking duidelijk hoe raar jou reactie is. Natuurlijk kent Corendon niemand bij zijn nickname.Har06 schreef:Bericht is geheel off topic Nevermind doet z,n nickname eer aan gemeld
is Suikerbuik een nickname?,is anders een veel voorkomende nederlandse naam [/quote]
Is Har06/Henrie jouw echte naam?[/quote]
Nevermind natuurlijk is dat mijn naam , stop met stalken svp
Is Har06/Henrie jouw echte naam?[/quote]
Nevermind natuurlijk is dat mijn naam , stop met stalken svp