LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] corendon

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
j.weijman

corendon

Ongelezen bericht door j.weijman »

zo vaandag dacht ik effe kijken of ik een leuke vakantie kan boeken, gaan even bij Corendon kijken maar niets van dit is waar.
oke op een vakantie op kos lekker 13 dagen all incl in de kindervakantie april/mei. dat was een hele leuke prijs een aanbieding druk op de prijs ik zou rond de € 1500 komen helaas de kolom rechts van de site gaf €2200 aan huuuuuu hoe kan dat nou effe met corendon bellen maar jaaaa mw.de rechter kolom is goed, ja dat weet ik nou wel maar hoe kan dat er zit € 700 tussen.
de site is niet helemaal up to date jaja
oke ga ik naar een andere vakantie ook in griekenland he dat is een leuke appartementen voor 12 dagen voor €287 pp en dat was geen aanbieding dus gewone prijs klik op de totaal prijs en ja hoor ook daar zit een verschil tussen van €450 ik wer bellen pfff mw. de rechter kolom is goed jaaaaaaa maar dat verschil dan?
waarschijnlijk zijn er nog up dates te doen en is dit de oude prijs nou ja zeggggg ik ben het zat !!!!!
die is echt mislijdend zeg

zijn er nog meer mensen die dit ervaren bij corendon vakanties

prem

Re: corendon

Ongelezen bericht door prem »

Bedoelt u de vanaf prijzen? Want die zijn alleen voor bepaalde datums.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

j.weijman schreef: die is echt mislijdend zeg
De enige die hier "mislijdend" is, bent u zelf...

j.weijman

nee was de aanbiedings prijs op de datum dat we wilden

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als ik Aegean View op Kos boek voor 1 week op 07-05-2015, met als reisgezelschap 2 volwassen en 1 kind van 14, op 1 kamer, is de vanaf prijs op de voorpagina 499 (x3 = 1500 euro), en op de detailpagina als ik 13 dagen selecteer, in plaats van 8, is het 2054. Lijkt me niks geks aan, ze moeten toch 1 prijs tonen op de site, en dan is de prijs per persoon voor 1 week, inderdaad 499 als je doorklikt.

j.weijman

Er staat 28 april 13dg €519 klik het aan en dan krijg je een bedrag van €2102,50
Bij mij is 3personen x €519 = €1557 oké een toeslag erbij snap ik maar een verschil van €545,50
Het is een aanbiedings prijs mooi niet

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

j.weijman schreef:Er staat 28 april 13dg €519 klik het aan en dan krijg je een bedrag van €2102,50
Bij mij is 3personen x €519 = €1557 oké een toeslag erbij snap ik maar een verschil van €545,50
Het is een aanbiedings prijs mooi niet
Er staat ook duidelijk bij v.a., oftewel van af.. :wink:

Afbeelding

Als ik mijn reisgezelschap invul op de beginpagina, zie ik bij de selectie de hogere prijzen staan.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Het is inderdaad wel raar. Klik je voor drie personen op de donkere aanbiedingsprijs, dan blijkt het ipv 519 pp uit te komen op totaal 2102,50. Ga je iets eerder of later op een dag dat de tabel geen aanbieding aangeeft, maar 749 zegt, dan komt het in totaal uit op 2042,50. In dat geval is de prijs op een aanbiedingsdag dus duurder dan op een gewone dag.

Er is dus totaal niet te vertrouwen op die tabel. TS, ik ben het in dit geval met je eens.

(overigens, off topic, vind ik 2100 voor 3 personen 13 dagen all in best goedkoop. )

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Ik reis al jaren met Cor en Don, maar kijk wel naar de juiste eind prijzen, moet u ook eens doen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

F.van Holten schreef:Ik reis al jaren met Corendon, maar kijk wel naar de juiste eind prijzen, moet u ook eens doen.

Niet vaak met van Holten eens , nu wel, wij vliegen eind sept weer met Corendon en boeken via hun verkoop apparaat, geen misverstanen achteraf en geen gezeur, de vliegtijden switchen wel eens :lol:

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Har06 schreef:
F.van Holten schreef:Ik reis al jaren met Corendon, maar kijk wel naar de juiste eind prijzen, moet u ook eens doen.

Niet vaak met van Holten eens , nu wel, wij vliegen eind sept weer met Corendon en boeken via hun verkoop apparaat, geen misverstanen achteraf en geen gezeur, de vliegtijden switchen wel eens :lol:
Och Har06. Praat me er niet van. Corendon blijft verrassen, zowel met de prijzen als de vliegtijden. Klopt bijna nooit iets van. Toevallig in Juni een keer de juiste tijd van boeking van December gekregen. Mag in de krant. Maar goed, we willen nog steeds (ik ook) voor dat dubbeltje op de eerste rang zitten en dan ben je toch bij hen het beste af qua prijzen. :lol:

prem

Ongelezen bericht door prem »

G7 schreef:
Har06 schreef:

Och Har06. Praat me er niet van. Corendon blijft verrassen, zowel met de prijzen als de vliegtijden. Klopt bijna nooit iets van. Toevallig in Juni een keer de juiste tijd van boeking van December gekregen. Mag in de krant. Maar goed, we willen nog steeds (ik ook) voor dat dubbeltje op de eerste rang zitten en dan ben je toch bij hen het beste af qua prijzen. :lol:
Ik dacht dat eerste rang business-class was, ook al weer veranderd...

Gesloten