LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon
Corendon
Corendon vliegvakanties....corendon airlines...en nu nog al die kleine rot reisbureaus overnemen . ze denken dat ze de grootste zijn of ooit een keer gaan worden. Allemaal onzin.......Het gaat alleen maar om geld bij hun . En dan zeggen ze service of klant is koning .. grappig zijn ze af en toe.......ik hoor de laatste tijd vaak dat ze failliet gaan ...ben benieuwd...of ze het gaan opgeven.....
Re: Corendon
???????? waar zit bij jou de pijn nu, vertel op !!!!!
@ Cai.
Wat ik dan niet goed begrijp van je, dat je een hekel hebt aan Corendon, maar wel als nickname hun vliegtuigcode gebruikt.
Als ik er dan zo'n hele aan zou hebben, zou ik er niet mee geasocieerd willen worden. Jij schijnbaar wel!
Wat ik dan niet goed begrijp van je, dat je een hekel hebt aan Corendon, maar wel als nickname hun vliegtuigcode gebruikt.
Als ik er dan zo'n hele aan zou hebben, zou ik er niet mee geasocieerd willen worden. Jij schijnbaar wel!
Hoi G7, het is wel waar dat Corendon meer en scherp geprijst bezig is, reis jij wel eens met die club ?
Henri42. Antwoord op je vraag of ik weleens met die club gereisd heb. Ja hoor! 1 keer en dat was ons heel goed bevallen. Mooie vliegtijden, mooie accomodatie en vriendelijk personeel ter plaatse, ennneh heel voordelig.
Mochten ze tussendoor nog leuke aanbiedingen hebben, ga ik weer met ze. Maar ga nu eerst toch nog een reisje maken met OAD.
Mochten ze tussendoor nog leuke aanbiedingen hebben, ga ik weer met ze. Maar ga nu eerst toch nog een reisje maken met OAD.
=====
ik hoor de laatste tijd vaak dat ze failliet gaan ...ben benieuwd...of ze het gaan opgeven.....
===============================================
Ik denk dat die kans erg klein is.
1 eigen vliegmaatschappij.
2 veel hotels in Turkije zijn hun eigendom.
3 zijn ook actief in onroerend goed.
4 heeft veel reisbureau's in Nederland, Belgie en Duitsland aan zich
verbonden.
Beginnen nu toch wel een groot bedrijf te worden met zeer gespreide risico's.
Ik denk dat je nog lang hierop kan wachten.
Ze weten donders goed waarmee ze Nederlandsche tourist over de streep kunnen trekken.
=====
ik hoor de laatste tijd vaak dat ze failliet gaan ...ben benieuwd...of ze het gaan opgeven.....
===============================================
Ik denk dat die kans erg klein is.
1 eigen vliegmaatschappij.
2 veel hotels in Turkije zijn hun eigendom.
3 zijn ook actief in onroerend goed.
4 heeft veel reisbureau's in Nederland, Belgie en Duitsland aan zich
verbonden.
Beginnen nu toch wel een groot bedrijf te worden met zeer gespreide risico's.
Ik denk dat je nog lang hierop kan wachten.
Ze weten donders goed waarmee ze Nederlandsche tourist over de streep kunnen trekken.