LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] correct reizen
correct reizen
Hoi,
Wie gaat er regelmatig met correct reizen mee. Ik heb een lange tijd niks meer van hun gehoord. En via internet kom ik er achter dat ze waarschijnlijk failliet zijn. Wie kan mij verder helpen.
Groetjes,
Ageeth Balm
Wie gaat er regelmatig met correct reizen mee. Ik heb een lange tijd niks meer van hun gehoord. En via internet kom ik er achter dat ze waarschijnlijk failliet zijn. Wie kan mij verder helpen.
Groetjes,
Ageeth Balm
Re: correct reizen
Nou, daar kun je wel zeker van zijn Heb het ook gister op de radio gehoord.
Mijn ouders hadden met de kerst een kerstreisje geboekt naar Duitsland. Dit bij correctreizen. Na herhaaldelijk bellen en bandjes beluistern, waarop ze aangeven tot 3 januari op vakantie te zijn. Werden ze vandaag gebeld met de mededeling dat correctreizen failliet is. Laatst kregen ze een brief met de reistijden, hoteladres en vertrekplaats met daarop al een onjuist (niet bestaande) vertrekplaats:( . in die brief werd al aangegeven dat alles over was in maxtours (telefoonnummers schelen maar 1 nummer ?). De hele kerstreis gaat NIET door. Binnenkort krijgen ze een brief met daarin alles beschreven is hun beloofd door de telefoon.
Ik vond het al vreemd. Want ik zag de bussen uit nederhorst den berg ook niet meer rijden. Die verzorgden de bussen. Ageeth
Mijn oud tante had ook een reisje voor de kerst bij ze geboekt. Een dag voordat ze weg ging werd ze gebeld dat het niet doorging. Moet je je voorstellen een vrouw van 75 die slecht kan zien en niet veel centjes heeft. Ze kreeg nog geld van hun doordat er een keertje iets niet doorging en nu nog dat andere geld er boven op.
Het rare is ook dat ze ook nog een brief had ontvangen dat de reis waargenomen zou worden door Max Tours (die overigens in het zelfde pand zitten en inderdaad zoals Ageeth al aangeeft een telefoonnummer heeft wat 1 cijfer afwijkt van die van Correct!!!) Als die het waarnemen waarom laten ze die mensen dan niet toch gaan.
Hoe kunnen ze mensen zo in de maling nemen. Het faillisement was al sinds 9 december uitgesproken en ze bellen een dag van te voren. Belachelijk zijn dingen zoals dit.
Daarbij komt ook nog dat Paul van Correct Reizen had doorgegeven dat de correspondentie via hem zou moeten lopen. Naar mijn mening moet dit lopen via de curator!!
Het rare is ook dat ze ook nog een brief had ontvangen dat de reis waargenomen zou worden door Max Tours (die overigens in het zelfde pand zitten en inderdaad zoals Ageeth al aangeeft een telefoonnummer heeft wat 1 cijfer afwijkt van die van Correct!!!) Als die het waarnemen waarom laten ze die mensen dan niet toch gaan.
Hoe kunnen ze mensen zo in de maling nemen. Het faillisement was al sinds 9 december uitgesproken en ze bellen een dag van te voren. Belachelijk zijn dingen zoals dit.
Daarbij komt ook nog dat Paul van Correct Reizen had doorgegeven dat de correspondentie via hem zou moeten lopen. Naar mijn mening moet dit lopen via de curator!!
Ik weet het al....ze hebben een doorstart gemaakt onder de naam
SBT-Tours.
SBT-Tours.
hallo ook wij hadden een reis geboekt met de kerst naar wenen. Ook wij hebben een dag van te voren te horen gekregen dat correctreizen failliet waren. ook wij hadden er zo op verheugd met vacantie te gaan vooral omdat wij zelf lopen te sukkelen met onze gezondheid, was dit voor ons een uitje geweest. Het ergste is nog dat we al ons geld kwijt zijn. Waarom doen zulke mensen dat? Graag zouden wij iets willen doen met andere gedupeerde mensen die net als wij ook bedonderd zijn door correctreizen, want samen staan we sterk om iets te ondernemen. Inafwachting van jullie reactie bijvoorbaat dank, Piet Verwoerd
Hoi, weet je dat hij dan voor de derde keer een bedrijf heeft opgericht. Hij begon met ster reizen uit losser. En toen deze en nu de volgende. Weet je met wie je dan deze reisjes het beste kan doen. Met fortuna reizen, ze zijn officieel aangesloten bij het sgr. Groetjes, Ageeth
hoi mag ik vragen wat je vorgenkeer met sbt_tours bedoelde? en over die sterreizen dat was toch niet van correctreizen? Want met sterreizen gaan we ook wel eens mee eeen dagreisje is dat. overigens zijn ze nu weer onder een andere naam verder ''' royal reizen'' die gaat hopelijk ook onder zeil want die zou ook weer stop worden gezet. gr piet in afwachting van je reactie
Hoi. Er worden berichten geplaatst onder mijn naam. Maar die van SBT reizen is niet van mij. Maar het verhaal van ster reizen en de rest is wel van mij. Ik weet van hem zelf dat het zou is. Hij heeft alleen ster reizen toen verkocht aan duitsers. Die er stern reizen van hebben gemaakt. En onder naam WTI tegenwoordig bekend zijn uit losser. Dus hij heeft toen correct reizen opgericht. Groetjes, Ageeth
hoi wij zijn gedupeerd dat wij op 21 dec. hoorde dat de reis van 22 dec. niet door ging! En dat 1 dag van te voren. Begin juni de hele reis betaald. Zowat een half jaar verheug je erop. Terwijl op 9 dec. 2004 het al bekend was met FAILLISEMENT! Wij zijn boos. wij werken beiden hard voor onze vacantie``s. En dan horen we ook nog eens dat we geen geld terug krijgen. Wij reizen al vanaf 2001 mee met correctreizen en altijd correct!! nooit een klacht gehad. Sinds de naamwas veranderd met maxtours vonden we dat al vreemd, en hebben inderdaad gelijk gehad met onze vermoedens. afz. brenda en bob
Hoi. Wie heeft er brieven van itc in de bus gekregen. Ik kreeg deze in de bus terwijl ik een hele tijd op een ander adres woon. Dus dit nieuwe adres konden ze nooit van mij gekregen hebben. Ageeth
Ageeth,
Ik weet niet hoe jij aan je informatie komt maar stern reizen is nooit van Paul geweest hoor, dat was al een Duits bedrijf en nog steeds.
Dus als je iets plaatst weet dan heel goed wat je schrijft en zegt.
Ik weet niet hoe jij aan je informatie komt maar stern reizen is nooit van Paul geweest hoor, dat was al een Duits bedrijf en nog steeds.
Dus als je iets plaatst weet dan heel goed wat je schrijft en zegt.
Ik ben ook bedonderd door Paul. Ik ging vaak mee met Correct Reizen. Ook soms naar het buitenland. Op een dag kreeg ik een brief thuis dat als ik 25 euro aanbetaalde dat ik dan twee dagtochten met Correct Reizen mee mocht. Dat heb ik gedaan en sindsdien niets meer van ze gehoord.
Heel vaak gebeld, maar alleen maar een antwoord apperaat dat ze op vakantie zijn of aan het verhuizen.
Maar ze zijn dus falliet? Dan kan ik zeker weten fluiten naar mijn geld.
Daarnaast had ik ook al betaald voor een reis naar het buitenland. Dat geld heeft Paul vast ook in zijn broekzak gestopt. Wat gemeen! Wij ouderen hebben het al niet zo breed.
Heel vaak gebeld, maar alleen maar een antwoord apperaat dat ze op vakantie zijn of aan het verhuizen.
Maar ze zijn dus falliet? Dan kan ik zeker weten fluiten naar mijn geld.
Daarnaast had ik ook al betaald voor een reis naar het buitenland. Dat geld heeft Paul vast ook in zijn broekzak gestopt. Wat gemeen! Wij ouderen hebben het al niet zo breed.
Ik weet het zeker. Ik heb hem zelf in de zaal gehad. Hij heeft toen uitgelegd, hoe hij begonnen is. En ster reizen werd daarna dat hij het verkocht heeft stern reisen. Want dat weet ik door de brieven voor de dagtochten.
Ageeth
Stern Reizen zit in Cloppenburg en nog steeds, dus weer verkeerde info,
Ik moet wel lachenom jou zeg, je wilt hier iets schrijven en het klopt helemaal niets van ha ha ha ha, maar je hebt altijd van die mensen zoals jij die toch in de belangstelling willen staan..............
Stern Reizen zit in Cloppenburg en nog steeds, dus weer verkeerde info,
Ik moet wel lachenom jou zeg, je wilt hier iets schrijven en het klopt helemaal niets van ha ha ha ha, maar je hebt altijd van die mensen zoals jij die toch in de belangstelling willen staan..............
Ik vertel degelijk wel de waarheid. Ik weet toch met wie ik meegaat. En ik ben een van de weinigen die weet waar ik het over heb. Je moet minstens 10 jaar dit soort dingen doen. En interne informatie te pakken krijgen. Die krijg je te horen via de verkopers. Ageeth
Gast schreef:
Los van het feit dat Ageeth inderdaad geen idee heeft waar ze het over heeft, ben jij niet degene die de capaciteit bezit om mensen te verbeteren. In eerder posts blijkt al dat je jezelf heel bij de hand vindt, maar je eigen spelfout komt nogal zielig over. Vind je niet Gast? Zoek de fout en maak even excuses aan Ageeth.De verkopers die vertellen je ook maar wat ha ha ha ha je geloof hun dus nog steeds...
Ik weet verdomd goed waar ik het over heb. Als je al 15 jaar met zulke bedrijven meegaat. En dat ster reizen al eens bij trosradar is geweest. Met wat toen niet klopte met de gratis reisjes, die ze in de uitnodiging vermelde. En je krijgt later dezelfde brieven in bus maar de van een duits bedrijf met dezelfde naam in het duits. Dan weet ik, waar ik het over heb. Vraag het eens maar na bij de consumtenbond. Die weten ook waar ik het over heb. En Paul zelf in de zaal, toen bij de verkoopshow persoonlijk heeft uitgelegd. Hoe hij begonnen is en dat ik dat op papier heb geschreven. Dan heb ik gelijk. Ageeth