LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Creditcardkosten bij de KLM

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
daanla

Creditcardkosten bij de KLM

Ongelezen bericht door daanla »

Afgelopen week heb ik bij de KLM 7 tickets geboekt (voor +/- € 6000,-). Nu moet ik, omdat het de tickets in een goedkope klasse vallen, 7 x € 7,50 creditcardkosten betalen. (Dit staat in de voorwaarden bij de KLM)

Bij navraag bij de creditcardmaatschappij, is het gebruikelijker om eenmalig kosten te vragen aan de klant. Alleen biedt de KLM de tickets apart aan bij de maatschappij, zodat ik dus 7 x kosten moet betalen. Dit terwijl ik zelf het bedrag wel in 1 keer moet betalen !

Bij de Customer Service zeggen ze; zo zijn de regels, en daar doen we niks mee. (ze geven wel toe hier meerdere klachten over binnen te krijgen)Dan moet ik maar middels een bankoverschrijving betalen, dan heb ik deze kosten niet. Ik betaal juist met een creditcard om te kunnen sparen voor mijn Flying Blue Miles.

(Bij navraag bij een gerenomeerd reisburo was hun antwoordt, dat bij een creditcard betaling, zij eenmalig € 9,95 kosten berekenen)

Ik vind dat de KLM zo wel erg veel geld verdient over de rug van haar klanten.

A.Storm

Re: Creditcardkosten bij de KLM

Ongelezen bericht door A.Storm »

Bij Ryanair is het al niet anders hoor, je rekent gewoon de creditcardkosten bij je ticket in.
Bij Ryanair is het 5 euro pp enkele reis.

Dus KLM is nog goedkoop :mrgreen: .

Gesloten