Ik heb op 25 juni 2013 n ticket geboekt voor mijn dochter bij D-Reizen vertrek op 6 juli, online was D-Reizen iets goedkoper dan de andere reisbureaus, nadat het geld van de rekening is afgeschreven kreeg ik n email dat de "boeking is niet helemaal goed is afgehandeld". Heb gelijk D-Reizen gebeld en de volgende ochtend wederom gebeld, toen bood D-Reizen n ticket met vertrek op 9 juli die wij hebben afgewezen en verzocht het geld terug te storten, als D-Reizen n ticket had aangeboden met vertrek 7 juli dan hadden wij dat geaccepteerd maar niet met vertrek 3 dagen later.
De dame die ik sprak vertelde mij dat het geld als de banken snel zijn dezelfde dag (woensdag 26 juni) of de volgende dag op de rekening zou zijn.
Vandaag 27 juni hebben wij het geld nog steeds niet en kan ik geen andere ticket boeken en hoe langer we wachten hoe duurder de tickets.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] D-Reizen
Re: D-Reizen
Er zitten nog geen 2 werkdagen tussen, en het is nog niet eens het einde van werkdag 2, dus ik zou morgenvroeg nog eens kijken of het geld er is.Nooitmeerdoen schreef:Ik heb op 25 juni 2013 n ticket geboekt voor mijn dochter bij D-Reizen vertrek op 6 juli, online was D-Reizen iets goedkoper dan de andere reisbureaus, nadat het geld van de rekening is afgeschreven kreeg ik n email dat de "boeking is niet helemaal goed is afgehandeld". Heb gelijk D-Reizen gebeld en de volgende ochtend wederom gebeld, toen bood D-Reizen n ticket met vertrek op 9 juli die wij hebben afgewezen en verzocht het geld terug te storten, als D-Reizen n ticket had aangeboden met vertrek 7 juli dan hadden wij dat geaccepteerd maar niet met vertrek 3 dagen later.
De dame die ik sprak vertelde mij dat het geld als de banken snel zijn dezelfde dag (woensdag 26 juni) of de volgende dag op de rekening zou zijn.
Vandaag 27 juni hebben wij het geld nog steeds niet en kan ik geen andere ticket boeken en hoe langer we wachten hoe duurder de tickets.
Re: D-Reizen
Heeft TS een overboekingsbewijs gekregen cq op schrift van D Reizen van terugboeking ???Nooitmeerdoen schreef:Ik heb op 25 juni 2013 n ticket geboekt voor mijn dochter bij D-Reizen vertrek op 6 juli, online was D-Reizen iets goedkoper dan de andere reisbureaus, nadat het geld van de rekening is afgeschreven kreeg ik n email dat de "boeking is niet helemaal goed is afgehandeld". Heb gelijk D-Reizen gebeld en de volgende ochtend wederom gebeld, toen bood D-Reizen n ticket met vertrek op 9 juli die wij hebben afgewezen en verzocht het geld terug te storten, als D-Reizen n ticket had aangeboden met vertrek 7 juli dan hadden wij dat geaccepteerd maar niet met vertrek 3 dagen later.