Toevallig stuitte ik op een hoop klachten/berichten over de De Vries reizen.
Ik heb zelf ook een vervelende ervaring met De Vries Reizen. Reis naar Zuid-Afrika geboekt, 4 maanden geleden. Vervolgens krijgen we bericht dat we een extra tussenstop maken in Tripoli. Vervelend maar goed is niet anders.
Wij zitten te wachten op tickets die ruim twee weken van tevoren zouden worden toegezonden. 10 dgn. van tevoren nog niets ontvangen. Gebeld: ja wij weten het niet, we gaan informeren en bellen u vandaag nog terug. Niets vernomen. Zelf weer gebeld: helaas kunnen we nu nog niets meedelen, we bellen u terug. Nooit teruggebeld. Zelf weer gebeld: ja u bent overboekt voor de terugreis. We kunnen u niets garanderen, u komt op de wachtlijst. Inmiddels nog maar 5 dagen voor vertrek. Ze hebben niets ondernomen om ons te helpen iets anders te zoeken etc.
Ik heb ze hierover aangesproken en wat ik krijg is een hele lauwe reactie. Je spaart het hele jaar hard om op vakantie te kunnen en vervolgens kun je fluiten naar de hele reis. Nu maar afwachten of we ons geld terug krijgen. Je verwacht van een reisburo dat ze je zullen helpen en vriendelijk zijn. Maar niets van dat alles. Buiten de teleurstelling vind ik het ook nog eens frustrerend dat ze niet helpen of in ieder geval hun excuses aanbieden. NOOIT MEER DE VRIES REIZEN
Daphne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Vries Reizen Drachten
-
Re: De Vries Reizen Drachten
Nee de reis gaat niet door omdat ze ons geen zekerheid konden bieden of we terug zouden kunnen vliegen. Je komt op een wachtlijst en dan blijft het onzeker. We zitten met een klein kind. We konden annuleren. Het waren geen E-tickets maar papierentickets die ze zouden opsturen ruim twee weken van tevoren.
We hebben nu via de KLM nog vluchten kunnen regelen maar wel voor een klap meer geld. Ze hebben geen enkele actie ondernomen ons verder te helpen. Ben dus zelf als een idoot aan de slag gegaan. Dat is niet mijn taak, maar dat hadden zij ons als alternatief kunnen aanbieden. Niets van dat alles. Nu is het wachten of we ons geld terug krijgen. Ze hebben dat wel toegezegd. Het stomme is dat ik uit boosheid alle emailwisseling met dit reisburo heb gewist. Had ik dat nu maar niet gedaan. Dank overigens voor je reactie.
Daphne
We hebben nu via de KLM nog vluchten kunnen regelen maar wel voor een klap meer geld. Ze hebben geen enkele actie ondernomen ons verder te helpen. Ben dus zelf als een idoot aan de slag gegaan. Dat is niet mijn taak, maar dat hadden zij ons als alternatief kunnen aanbieden. Niets van dat alles. Nu is het wachten of we ons geld terug krijgen. Ze hebben dat wel toegezegd. Het stomme is dat ik uit boosheid alle emailwisseling met dit reisburo heb gewist. Had ik dat nu maar niet gedaan. Dank overigens voor je reactie.
Daphne