Hoe kan het dat als je als duiker op vakantie gaat en je eigen duikuitrusting wil meenemen je daar fors voor moet betalen (tot wel €200,- enkele reis)en dat iemand die de zelfde reis maakt maar een golf bagage meeneemt hiervoor NIKS hoeft te betalen?
Dit vind ik discriminatie door de vliegmaatschappijen!
Of iedereen betaalt dus ook de golfer of niemand toch? of zie ik dat niet helemaal goed!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Duikbagage vliegreis
-
- Contacteer:
Re: Duikbagage vliegreis
Zaten er ook zuurstofflessen bij?
Dat ligt er toch echt aan met welke maatschappij je vliegt. Ik heb vorig jaar met Arkefly gevlogen en zie op hun website dat je 5 euro meer betaald voor een golftas dan voor een duikuitrusting. Wat ook logisch is is mijn ogen aangezien een golftas vaak zwaarder zal zijn.
Miss Tascha --Er zitten GEEN flessen bij of loodgordel!
Let goed op want er zijn nu m.i.v maart 2010 nieuwe bagage regels.
wij zijn in 2009 met Martinair naar dominicaanse republiek geweest daar werd toen al €85,- enkele reis gerekend voor één duikset
Let goed op want er zijn nu m.i.v maart 2010 nieuwe bagage regels.
wij zijn in 2009 met Martinair naar dominicaanse republiek geweest daar werd toen al €85,- enkele reis gerekend voor één duikset
-
Was het misschien zo'n antiek duikkostuum met een koperen helm? Die wegen nogal wat...
J. Degrelle
Ik wil hier nog even op reageren:
Nee het is GEEN oud duikkostuum of zo maar een bijna nieuwe set!
het nieuwste materiaal e.d. zonder fles en zonder loodblokken.
maar dan kom je toch op +/- 20 kg.
Ik heb mailcontact gehad met KLM die geven aan dat zij een groot golf evenement sponseren en daarom de golfuitrusting gratis vervoeren en de duikbagage niet.
vind dit ook niet kloppen!
Ik wil hier nog even op reageren:
Nee het is GEEN oud duikkostuum of zo maar een bijna nieuwe set!
het nieuwste materiaal e.d. zonder fles en zonder loodblokken.
maar dan kom je toch op +/- 20 kg.
Ik heb mailcontact gehad met KLM die geven aan dat zij een groot golf evenement sponseren en daarom de golfuitrusting gratis vervoeren en de duikbagage niet.
vind dit ook niet kloppen!