LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECONOMYHOLIDAYS

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
BM

ECONOMYHOLIDAYS

Ongelezen bericht door BM »

Boek hier NOOIT mee. In april geboekt, eerst voor onszelf later voor 1 persoon extra naar Turkije. Bevestiging gekregen, betaald alles 'leek'oke. Zouden in de herfstvakantie vertrekken, kort ervoor nog geen tickets. Die maandag gebeld, nee ze wisten het nog niet we moesten nog even wachten.Woensdagmiddag werd er gebeld, het ging niet door, er was zogenaamd niets geboekt!! Dit gebeurde ze nooit!!! Maar met onze 2 verschillende boekingen kennelijk wel.Wij gevraagd om een alternatief, niets aangeboden, geen excuses helemaal NIETS.Gewoon grof tewoord gestaan aan de telefoon.Eiste onmiddelijk mijn geld terug, nee dit kon niet, maandag was 'betaaldag".Dit ging zo weken door, iedere keer weer iets anders.Hebben inmiddels een advocaat ingeschakeld, op die brief die hij stuurde werd ook helemaal niet gereageerd.Dus dan maar voor de rechter, het is toch te gek voor woren niets leveren maar wel je geld houden.Buiten de teleurstelling van geen vakantie
Vanmorgen was het ineens teruggestort. zonder een briefje of wat dan ook. GA hier nooit mee, niet betrouwbaar.[/i]

Nadine

Re: ECONOMYHOLIDAYS

Ongelezen bericht door Nadine »

Maar vooral niet bij een ANVR aangesloten organisatie boeken hoor!

Lekker onbetrouwbaar voor de laagste prijs en dan maar klagen omdat het niet goed is. Die lui hebben niet voor niets de juiste verzekeringen!!

BM

Ongelezen bericht door BM »

Dat is inderdaag een behoorlijke les geweest.
Heel stom, van ons geweest om daar niet op te letten

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Nou, ik vind het lid zijn van SGR belangrijker. Wij hebben ook ooit erg veel problemen gehad met een reis, waarvan de touroperator ook lid was van het ANVR, maar die hebben geen reet voor ons gedaan. Hebben het allemaal zelf op moeten lossen. En die verhalen lees en hoor ik meer.

Als ik boek hetzij via het internet, hetzij bij een reisburo, dan kijk ik altijd zowiezo of ze lid zijn van SGR ( heel belanrijk!) en als ze dan ook lid zijn van ANVR, denk ik maar van, da's dan meegenomen, maar vind het niet het belangrijkste.

Gesloten