LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eDreams weigert te reageren en terugbetaling te voldoen!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jstoker
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 apr 2011 09:35

eDreams weigert te reageren en terugbetaling te voldoen!

Ongelezen bericht door jstoker »

KIJK UIT! BOEK NIET MET eDREAMS; OPLICHTERS !!!

Sinds vorig jaar maart (2020) zijn wij al bezig om een terugbetaling te krijgen van eDreams, voor onze geannuleerde vlucht. Na chat berichten over en weer, wordt er gezegd dat wij binnen 48 uur een telefoontje zullen krijgen, maar keer op keer helemaal niets.

Op 25 januari 2020 , hebben wij 3 vliegtickets geboekt via de website van eDreams, om met KLM/Air France van Amsterdam naar Rennes te vliegen. Air France/KLM - Hop! annuleerde deze vlucht ivm de Corona pandemie. eDreams gaf daarna aan dat er voor een voucher gekozen kon worden. Deze optie hebben wij via de website aangegeven.

Daarna niets meer van eDreams vernomen en hebben wij getracht kontact op te nemen met hun klantenservice. Onmogelijk!

Ook om in 'mijn boeking' op de website van eDreams een terugbetaling aan te vragen, is onmogelijk gemaakt.

KLM en Air France bevestigen dat het vluchtreserveringsnummer wel nog steeds in hun systeem staat, maar dat zij geen 'refund' voor deze boeking kunnen doen. Zij willen/kunnen niets voor ons betekenen en verwijzen ons naar eDreams.

eDreams becomes eNightmare, want uiteindelijk laten zij in december van vorig jaar weten dat alles is afgehandeld. Ook hier blijkt helemaal niets van waar! Leugens.

Het blijkt een automatische e-mail reply te zijn geweest die zij aan de bestaande boekingen van klanten hebben gekoppeld. Waarschijnlijk om mensen te misleiden en dat klanten het erbij laten zitten, om verder navraag te doen voor een terugbetaling.

Via deze website Forum van Radar staan echt heel erg veel klachten, waarbij het veelal gaat om terugbetalingen en onmogelijke communicatie met eDREAMS. Misschien is het wel eens goed om hier een programma aan te wijden, aangezien het om heel veel gedupeerden gaat en veel geld, dat niet terugbetaald wordt.

Wij zijn bang dat we naar onze €404,25 kunnen fluiten en raden iedereen aan om NIET met eDREAMS te boeken. Doe het niet, want je bent je geld kwijt!
Ze trekken zich van niets en niemand aan en gaan gewoon lekker door met het oplichten van klanten.

Seinhuis
Berichten: 2399
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: eDreams weigert te reageren en terugbetaling te voldoen!

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Je hebt betaald aan edreams en je moet bij hun zijn om je geld terug te krijgen.

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl, www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of een deurwaarder. Vooral de deurwaarder kan je het beste onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.

jstoker
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 apr 2011 09:35

Re: eDreams weigert te reageren en terugbetaling te voldoen!

Ongelezen bericht door jstoker »

Niet te geloven hoeveel mensen gedupeerd zijn door eDreams!!!
https://klantenservicecontact.nl/edream ... omment-749

En het gaat maar door!
https://www.klacht.nl/edreams/

De reisbranche en consumentenorganisaties zijn er klaar mee en willen dat de Autoriteit Consument en Markt (ACM) ingrijpt.
https://www.maxvandaag.nl/blogs/max-omb ... t-edreams/

Dirkie
Berichten: 2988
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: eDreams weigert te reageren en terugbetaling te voldoen!

Ongelezen bericht door Dirkie »

jstoker schreef:
28 okt 2021 13:37
Niet te geloven hoeveel mensen gedupeerd zijn door eDreams!!!
https://klantenservicecontact.nl/edream ... omment-749

En het gaat maar door!
https://www.klacht.nl/edreams/

De reisbranche en consumentenorganisaties zijn er klaar mee en willen dat de Autoriteit Consument en Markt (ACM) ingrijpt.
https://www.maxvandaag.nl/blogs/max-omb ... t-edreams/
Even voor de duidelijkheid. De klachten op de genoemde sites zijn ook al van voor de datum dat U een boeking gemaakt hebt. Dus U had deze gegevens ook al daarvoor kunnen bekijken om vervolgens te besluiten dat het misschien niet zo slim is om met deze tussen persoon in zee te gaan. Mijn ervaring (voor Corona) is dat je al die leuke ticket sites heel goed kan gebruiken om om een goede prijs te zoeken. Maar boeken kun je veel beter bij de maatschappij zelf doen zonder tussenpersoon want zelf hebben ze ook leuke aanbiedingen die goedkoper uitvallen dan bij al die tussenpersonen. En als er dan iets is heb je ook alleen direct met de maatschappij te maken zonder tussenpersoon waardoor je niet van het kastje naar de muur en terug gestuurd wordt.

Gesloten