LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Emirates op geen enkele manier bereikbaar

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Stefanebbing

Emirates op geen enkele manier bereikbaar

Ongelezen bericht door Stefanebbing »

Deze zomer had ik een paar vakanties geboekt, maar door Covid-19 weet ik nog niet of ze door gaan. 1 daarvan is bij Emirates, ik zou vliegen van Amsterdam naar Dubai, daar een week verblijven, vervolgens naar Thailand, daar 2 weken verblijven en daarna 2 daagjes in Singapore en terug.

Er is een kans dat ik wel naar Dubai kan reizen maar niet naar Thailand, ik wilde Emirates hierover contacteren om te vragen wat er met mijn tickets gebeurd als mijn vlucht naar Dubai wel doorgaat en die naar Thailand niet. Want dan zou ik dus de tickets van Dubai naar Thailand over houden, maar wat heb ik aan tickets van Dubai naar Thailand als ik in Nederland woon? En de heenvlucht is op 10 augustus en terugvlucht op 2 september, dus dan zou ik mezelf meer dan 3 weken in Dubai moeten vermaken, wat mij een beetje lastig lijkt, alhoewel bepaalde landen in de buurt het ook waard zijn om te bezoeken, maar back to the topic.

Ik heb eerst gezocht naar een e-mailadres, deze is er denk ik niet, want deze heb ik nergens gevonden. Ik besloot om een belletje te doen naar Emirates Amsterdam en kreeg te horen dat het number niet in gebruik is, vervolgens belde ik naar Brussel, Dusseldorf, Frankfurt, Dubai, maar overal kreeg ik te horen dat het number niet in gebruik is.

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met Emirates, of heeft iemand anders ook dit probleem? Of weet iemand de oplossing van mijn vraag?

Alvast bedankt,
SA Ebbing

Radar
Site Admin

Re: Emirates op geen enkele manier bereikbaar

Ongelezen bericht door Radar »

Hoi, misschien een domme vraag, maar zijn de contactmogelijkheden op deze pagina al geraadpleegd? https://www.emirates.com/nl/dutch/help/

Het nummer 020-2035163 zou moeten werken..

Groet, Radar^SK

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Maar wat verwacht u van emirates? Als de emirates vlucht gaat van Amsterdam naar Dubai, en er zijn geen beperkingen voor het reizen naar Dubai, dan zou ik van emirates niet zo veel verwachten, tenzij u een restitueerbaar ticket heeft. Dat een eventuele zelf geboekte vervolgvlucht niet door gaat, heeft emirates niets mee te maken. Dat is vervelend voor u, maar zal u naar mijn mening geen extra rechten geven.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Een rondreis is met 3 losse een risico voor U zelf.

Verder is er nog redelijke tijd tussen dus of het door kan gaan, geen idee.
Is het 3x Emirates of andere?

Ik vermoed dat ze alleen de niet uitgevoerde vluchten vergoeden dus blijf je met de rest zitten helaas.
En bereikbaar, weet U hoeveel mensen er bellen,
vrijwel alle passagiers dus overbelast en slecht bereikbaar is normaal helaas.

AMS ~ DBX is een datum aanpassen wel mogelijk zodat de andere 2 vluchten beter in de buurt komen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Kees2850 schreef:
22 jun 2020 09:18
Zijn de verschillende vakanties deze zelfde reis of totaal verschillende op andere data?
dat deel zegt ts wel:
Stefanebbing schreef:
20 jun 2020 14:25
ik zou vliegen van Amsterdam naar Dubai, daar een week verblijven, vervolgens naar Thailand, daar 2 weken verblijven en daarna 2 daagjes in Singapore en terug
Kees2850 schreef:
22 jun 2020 09:18
Tenzij die vlucht naar Thailand ook via Emirates is geboekt.
waarom? Het is niet een vlucht van A naar C met overstap bij B. Ts gaat naar Dubai, om daar een week vakantie te vieren. Vervolgens heeft ts een ticket van Dubai naar Thailand (die waarschijnlijk niet door kan gaan) om daar 2 weken te blijven. Als het een gewone overstap was, zouden er naar mijn mening wel opties zijn, maar omdat het hier eigenlijk gaat om 2 los van elkaar staande vluchten, gaat het lastig worden.

suzanne.dalmeijer-van-genderen

Ongelezen bericht door suzanne.dalmeijer-van-genderen »

Emirates is uitstekend bereikbaar via de telefoon. Heb ze net nog gesproken. Als je zoekt op contact emirates krijg gewoon het telefoonnummer te zien. Ze spreken wel Engels, maar zijn zeer behulpzaam!

Gesloten