Mooie reis met een perfecte reisleidster die ad hoc is ingehuurd. Was bij ons vertrek nog niet bekend.
Echter DE PRIJZEN van de EXCURSIES waren ten tijde van boeken een stuk lager dan we ter plaatse moesten betalen. Hun website geeft nog steeds andere prijzen aan dan je moet betalen in Zuid Afrika. Je wordt dus belazerd. Na hierover vragen te hebben gesteld is het antwoord eigenlijk gewoon `jammer dan, pech gehad`, want ze verschuilen zich achter het feit dat de prijzen in Zuid Afrika worden vastgesteld. Akilanga is de club die voor Koning Aap in Johannesburg alles regelt!! Bijzonder botte opstelling . Advies is: Probeer de prijzen voor de excursies vast te leggen anders ben je ZEKER duurder uit dan je denkt. Kijk en vergelijk de prijzen met andere organisaties vóór je boekt en trek je conclusies.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Excursies bij Koning Aap
Re: Excursies bij Koning Aap
ik vertrouw het toch ni echt ze ,,ik zou beter opzoekwerk leveren voor zo'n zaken.
dvt schreef:Mooie reis met een perfecte reisleidster die ad hoc is ingehuurd. Was bij ons vertrek nog niet bekend.
Echter DE PRIJZEN van de EXCURSIES waren ten tijde van boeken een stuk lager dan we ter plaatse moesten betalen. Hun website geeft nog steeds andere prijzen aan dan je moet betalen in Zuid Afrika. Je wordt dus belazerd. Na hierover vragen te hebben gesteld is het antwoord eigenlijk gewoon `jammer dan, pech gehad`, want ze verschuilen zich achter het feit dat de prijzen in Zuid Afrika worden vastgesteld. Akilanga is de club die voor Koning Aap in Johannesburg alles regelt!! Bijzonder botte opstelling . Advies is: Probeer de prijzen voor de excursies vast te leggen anders ben je ZEKER duurder uit dan je denkt. Kijk en vergelijk de prijzen met andere organisaties vóór je boekt en trek je conclusies.
De prijzen van parken excursies veranderen inderdaad vaak, bijbetaling of annuleringen zijn mogelijk vlg de algemenen voorwaarden, Koning Aap=broodje Aap
Wat kun je verwachten van een firma die zich Aap noemt ? Ik zou er om die reden al nooit een reis boeken.