LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Expedia betaalt niet terug ondanks belofte

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Mel14

Expedia betaalt niet terug ondanks belofte

Ongelezen bericht door Mel14 »

Ik boekte een pakketreis naar Orlando (Vlucht + Hotel + Huurauto) afgelopen maart 2010 voor augustus 2010.
Een paar dagen was er een betere vlucht beschikbaar, dus heb ik deze omgeboekt bij Expedia. Dit kon.
Echter... de medewerker aan de telefoon had vergeten de reis te annuleren. Dus ik had nu dubbele boeking voor alles (2x 2 vluchten, 2x hotels, 2 x huurauto).
Omdat ik vrij veel reis voor mijn werk, had ik het niet 1,2,3 in de gaten.
Ik kreeg pas wat door toen ik bij het hotel aan kwam in Orlando. Daar moest ik opeens 2x borg betalen voor de kamer.
Expedia opgebeld, en jawel... het was wat fout gegaan, maar ze gingen het herstellen. terugstorting zou in eventueel in delen plaats vinden, maar alles zou binnen 6 weken wel terug zijn gestort.

Dit gebeurde echter niet... Na diverse telefoontjes zou dan toch echt alles teruggestort worden op mijn credit card en wel op 23 september. helaas kon ik dat niet nagaan op dat moment maar ging ervan uit dat het nu wel gebeurd zou zijn. Kreeg vandaag de nieuwe credit card afschrift, en jawel... geen terugstorting van Expedia te bekennen. Weer gebeld... en jawel... uitbetaling is nog in behandeling. Met pijn en moeite kon er een e-mail de deur uit met de tekst:
"Wij hebben uw klacht over het uitblijven van de terugbetaling ontvangen en zullen u zo spoedig mogelijk antwoord geven."

En daar moet je het maar mee doen.

Dus voor ons geen Expedia meer! Fouten worden gemaakt, en dat kan altijd gebeuren, maar de beloftes niet nakomen is een tweede.

Mel14

Re: Expedia betaalt niet terug ondanks belofte

Ongelezen bericht door Mel14 »

Eindelijk... ze hebben de dubbele boeking teruggestort op mijn creditcard...Het probleem was dat mijn creditcard vernieuwd was, wel hetzelfde nummer maar vervaldatum was uiteraard veranderd. Hierdoor lukte het hun niet om het terug te storten.... Expedia had ook even kunnen bellen en vragen naar de nieuwe vervaldatum.
Ahja... het is in elk geval nu opgelost.

Gesloten