LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FAILLISSEMENT YOR-REISWINKELS

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
yorreiswinkel crediteur

FAILLISSEMENT YOR-REISWINKELS

Ongelezen bericht door yorreiswinkel crediteur »

Oproep aan gedupeerden van faillissement YOR-Reiswinkels.
Voor velen ergernis voor anderen een vaag bericht, even ter herinnering:
De reisorganisatie MyTravel Nederland uit Nieuwerkerk a/d IJssel werd gesplitst in:
YO’R Reiswinkels en de Touroperator/Reisorganisator TravelTrend/NBBS.
Door onderhandelaars van deze twee organisaties, aan de ene kant de toekomstig directeur van YO’R-Reiswinkel met een aantal medewerkers en aan de andere kant de heren Lars Thuesen eigenaar/aandeelhouder MyTravel en Sander Cappel latere mededirecteur en aandeelhouder van TravelTrend / NBBS, werden organisatorische- en financiele afspraken gemaakt.
Onderdeel van deze afspraken was o.m. een schuldbekentenis van de organisatie, die thans opereert onder de namen TravelTrend en NBBS, groot 1 miljoen euro, aan YO’R-Reiswinkel.
Deze schuldbekentenis van 1 miljoen euro werd, lang voor het faillissement en bij velen bekend, aan mij overgedragen als garantie voor uw vliegtickets.

YO’R-Reiswinkel ging failliet en TravelTrend / NBBS ging vrolijk verder.
De aap kwam uit de mouw in de vorm van een curator:
Informatie was en is nog steeds ver te zoeken en de schuldbekentenis, als garantie voor de door mij voorgefinancierde vliegtickets, werd van tafel geveegd.
U en ik werden gedupeerden en hebben een bedrag te vorderen.
Een goede curator moet de belangen van de schuldeisers behartigen, dus in deze werd een onderzoek gestart om te kijken of hij schuldigen aan kon wijzen en of er nog wat te halen viel.
Na gesprekken met de curator zijn er personen licht tot zeer zwaar gefrustreerd achtergebleven en is Sander Cappel kort daarna om het leven gekomen.
Ondanks het feit dat er door de curator diverse reiswinkels zijn verkocht,
YO’R-Reiswinkel nog flinke bedragen te vorderen heeft en er een schuldbekentenis van TravelTrend / NBBS, ter grootte van 1 miljoen euro is, werd mij kortgeleden door de curator verteld: er is geen geld.
Uit het gesprek met de curator heb ik op kunnen maken dat er geen uitkeringen zullen volgen en iedereen naar zijn geld kan fluiten.
De vermoedelijke schuldigen van o.a. uw en mijn vordering, rijk tot zeer rijk in de vorm van geld en aandelen in bedrijven en met invloedrijke rijke vriendjes en vriendinnetjes draaien vrolijk verder en lachen ons uit.

Een groot aantal van uw namen zijn bij ons bekend, echter niet uw verdere gegevens, wij verzoeken u dan ook dit bericht onder uw familie, vrienden en kennissen te verspreiden.
Wij verzoeken alle gedupeerden,ook die ons telefonisch benaderd hebben, om ons per e-mail ([email protected]) naam en adres toe te zenden zodat wij kunnen bezien of er bij voldoende deelname gezamenlijk een onderzoek gestart kan worden naar de verdwenen miljoenen en of er misschien juridische stappen ondernomen kunnen worden tegen de schuldigen van dit debacle.

Verder zullen wij t.z.t. de mafia-achtige praktijken onthullen die o.a. geleidt hebben tot de ondergang van de groep YO’R-Reiswinkels.

Mr1

Re: FAILLISSEMENT YOR-REISWINKELS

Ongelezen bericht door Mr1 »

Klinkt heel heftig! Vervelend ook voor de gedupeerden. Heeft u toevallig nog de Quote van naar ik meen mei/juni 2006?
Staat ook nog een mooi artikel in over Yo'r reiswinkels

Gesloten