In ons geval meest gunstige situatie. SGR vergoedt terugvlucht a 1200/1400 euro pp.
Minst gunstige situatie, SGR vergoedt 1/2 van de originele ticket a 400 europp
Nee denk dat het ticket( geen retour,los ticket,anders erg goedkoop voor brasil) 800 was.
Volgens mij als ze nu niet terug vliegen rn jr hrbt bv heel duur ticket eerste klas bv ,vergoeden ze tot 12/14 ,maar ts 800 en dan vergoeden ze 400...
Lijkt me dat op zijn. Minst enkele vlucht toch wel 800 was,anders snap me schoenzool nog wel dat die tent failliet is..Brasil is niet goedkoop vliegent( bedoel ik niet gek hoor gewoon algemene vraag!!)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fly Brazil falliet. 'verplichte' vlucht terug 12/11/14
-
Re: Fly Brazil falliet. 'verplichte' vlucht terug 12/11/14
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 10 nov 2014 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
moederslink schreef:jhphilippi schreef:
Het betreft inderdaad puur om de vliegtickets.
Minst gunstige situatie, SGR vergoedt 1/2 van de originele ticket a 400 europp.
.
De helft vh originele ticket is dan toch geen € 400 ?
@rozemarijntje , daarom vond ik het wat verwarrend, hoop dat ts nog even het duidelijker maakt.
-
Mschien komt ts nog...
Maar ik denk dat ie bedoeld??dat enkele reis 800 is en ze dan 400 pp vergoeden...
Maar ik denk dat ie bedoeld??dat enkele reis 800 is en ze dan 400 pp vergoeden...
-
jhphilippi schreef:
Het betreft inderdaad puur om de vliegtickets.
In ons geval meest gunstige situatie. SGR vergoedt terugvlucht a 1200/1400 euro pp.
Minst gunstige situatie, SGR vergoedt 1/2 van de originele ticket a 400 europp.
.
Ik snap er niks meer van.....
-
Ik ben niet constant online. Excuus hiervoor. (vakantie vieren ).
Verder heb ik heel veel vliegtickets gezocht.
Enkeltje via condor is 640 euro, 1 dag eerder dan orgineel gepland.
Onze originele ticket heeft ons 850 euro gekost. Ik verwacht steeds meer dat wij alleen een vergoeding krijgen voor de niet geleverde terugvlucht. Toeslagen en dergelijke zijn wij ook kwijt. Het bedrag waar wij dan recht op hebben is 380,- euro (puur kosten van de terugvlucht).
Dit zou betekenen dat de schade per persoon is teruggebracht naar ongeveer 300 euro. Dit is na enkele dagen aanzienlijk lager dan toen ik dit topic ben begonnen.
SGR geeft overigens aan bij de niet genomen terugvlucht niets te vergoeden. Maar volgens hun eigen garantiebepaling is het kiezen tussen een terugvlucht, of geld terug.
Onze originele ticket heeft ons 850 euro gekost. Ik verwacht steeds meer dat wij alleen een vergoeding krijgen voor de niet geleverde terugvlucht. Toeslagen en dergelijke zijn wij ook kwijt. Het bedrag waar wij dan recht op hebben is 380,- euro (puur kosten van de terugvlucht).
Dit zou betekenen dat de schade per persoon is teruggebracht naar ongeveer 300 euro. Dit is na enkele dagen aanzienlijk lager dan toen ik dit topic ben begonnen.
SGR geeft overigens aan bij de niet genomen terugvlucht niets te vergoeden. Maar volgens hun eigen garantiebepaling is het kiezen tussen een terugvlucht, of geld terug.
-
Ik hoop dat u fijn ah genieten bent en dat de " schade " beperkt blijft tot ÷ € 300 pp.
-
Logisch niet elke dag hier,idd brasil!!! Genieten.jhphilippi schreef:Ik ben niet constant online. Excuus hiervoor. (vakantie vieren ).
maar wil ffweten is dit enkele vlucht die prijs?? Want voor 850 heen en weer pp is niks vind dan niet gek dat ze failliet zijn..
Maar als je dan dat geld krijgt voorterug vlucht als dit totale prijs was is tich oke?je krijgt niet volledige ticket??je bent er al..Fievlucht heb je gehad..
Dus snap er ff geen hout van..
Is die prijs puur alleen terug vlucht dus 850.... Enekeltje..en daar krijg je dat bedrag van als je de. Terug gaat?