Gisteravond een vlucht bij super-saver geboekt. Brussel-San Jose.
De bedoeling was naar San Jose Costa Rica, maar per abuis San Jose California geboekt en betaald.
Ik kwam direct achter mijn fout en stuurde een e-mail naar super saver met de vraag of er geannuleerd of omgeboekt kon worden.
Vanmorgen direct telefonisch contact gezocht met super-saver. Deze zouden e.e.a. direct voor mij uitzoeken en proberen de vlucht om te zetten. 's middags ontving ik een e-mail dit het helaas niet mogelijk is. Ik kon alleen de luchthavenbelasting terugkrijgen als ik de vlucht annuleerde. Ik heb navraag gedaan bij consumentenbond en rechtbijstandverzekering. Deze vertelden mij dat volgens de voorwaarden van super saver hier inderdaad niets meer aan te doen is. Ik vind dit erg klantonvriendelijk. Mijn dochter loopt stage in Costa Rica en het ziet er naar uit dat ik nu helemaal niet kan gaan.
Graag u mening hierover?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foutieve boeking
Re: foutieve boeking
Tja is wel erg vervelend maar het staat in de voorwaarden dat er absoluut niet gewijzigd kan worden, en ze houden zich nu aan hun eigen voorwaarden waar u zelf ook akkoord mee bent gegaan.
Klantontvriendelijk, ik weet niet, u heeft de fout begaan en zij moeten het nu gaan oplossen en dat zal wel niet lukken want ook zij moeten bij luchtvaartmaatschappij leuren om onder voorwaarden uit te komen, ze weten al dat dat niet gaat lukken, hun fout niet dus waarom er energie en tijd aan gaan besteden?
Via het internet boeken betekent dat de hele verantwoording van het boeken direct bij de klant ligt, volgende keer maar naar het reisburo.
Klantontvriendelijk, ik weet niet, u heeft de fout begaan en zij moeten het nu gaan oplossen en dat zal wel niet lukken want ook zij moeten bij luchtvaartmaatschappij leuren om onder voorwaarden uit te komen, ze weten al dat dat niet gaat lukken, hun fout niet dus waarom er energie en tijd aan gaan besteden?
Via het internet boeken betekent dat de hele verantwoording van het boeken direct bij de klant ligt, volgende keer maar naar het reisburo.
de website van supersaver.nl is hierover vrij duidelijk, er wordt san jose california, san jose costa rica en nog andere vermeld dus dat zal moeilijk worden...
Misschien is het mogelijk om vanuit San Jose CA een vlucht te boeken naar San Jose Costa Rica. Dat zal waarschijnlijk een stuk voordeliger zijn als een nieuwe vlucht boeken vanaf Brussel. Of anders vertrekken vanaf San Francisco, dat vliegveld ligt op een uurtje rijden vanaf San Jose CA.
Misschien mag je ook vanaf een tussenstop (Denver, Los Angeles, ik weet niet welke vlucht je geboekt hebt) een ticket boeken naar Costa Rica.
Misschien mag je ook vanaf een tussenstop (Denver, Los Angeles, ik weet niet welke vlucht je geboekt hebt) een ticket boeken naar Costa Rica.