LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ga ik schadevergoeding vragen?????

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: ga ik schadevergoeding vragen?????

Ongelezen bericht door Gast »

Kom op zeg, voor chatters zijn er genoeg mogelijkheden op het web.
Hier op het forum wordt geprobeerd om over serieuse zaken te discussieren.
Topicopener stelt een serieuse vraag en heeft misschien 1 of 2 antwoorden gehad die iets met zijn vraag te maken hebben.
Voor de rest wordt er alleen gel uld over waar Nel misschien naar op vakantie wil gaan.
Doe dat toch eens een keer lekker via msn ofzo.
Dit forum is daar niet voor bedoeld.
Wanneer leren jullie dat nu eindelijk eens. :evil:

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ik geloof dat je zelf de chatter bent. Ik marin een antwoord gegeven en er werd gevraagd wanneer ik ging en niet de bestemming.Thats all
Dus over chatten gesproken ben jij en alleenn jij !!!!!!!!!!! :twisted:

Gast

Inderdaad gast. Als jij niet wilt dat hier gechat wordt, hoef jij hier ook niet te komen en te lezen. Jij lokt het STEEDS zelf uit en geeft anderen dan de schuld. Als iemand hier een antwoord geeft, hap jij gelijk weer toe.

Dus nogmaals, ophoepelen hier en over to the topic.

Gast

Ik ben niet begonnen met chatten, zeer gewaardeerde vriend.
Lees te topic en het is duidelijk.
Ik vraag vriendelijk of mensen het forum willen gebruiken waar het voor bedoeld is en wanneer ze vriendschap en waardering tekort komen in hun bekrompen leventjes lekker te chatten op sites die daar voor bedoeld zijn.
De mensen die serieus op onderwerpen willen reageren zitten niet te wachten op een stelletje hersenloze chatters.

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ik kom niets te kort in mijn leven en hersenloos ben jij zeker en over vriendelijk te vragen raakt kant nog wal-Dat moet jij eerst maar leren
in je leven,want vriendelijk komt niet in je woordenboek voor.Dus ga ergens anderes schelden,want dat is jou mentaliteit.

Gast

Waar jij dus ook bij hoort, anders reageerde jij niet. En schelden doet geen zeer! Doen alleen diegenen, als ze geen woorden meer kunnen vinden.

Maar ik maak er nu een eind aan, want ik wil helemaal niet chatten en al helemaal niet met jou beste GAST! :evil:

Gast

whahahaha, nel zit dag en nacht te chatten op een consumentenforum en beweert dan nog dat ze niks te kort komt...
Het moet niet gekker worden.
Oh nee, het forum is haar leven.
Meer heeft ze klaarblijkelijk niet.

Gast

:oops: Dit was niet voor jou bedoelt Nel, maar voor die andere gast.

Gesloten