LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gate 1 ervaringen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ASchmeits

Gate 1 ervaringen

Ongelezen bericht door ASchmeits »

Via gate1 tickets geboekt naar Chicago, net wat goedkoper dan rechtstreeks bij United. Vervolgens bij United upgrade voor zitplaatsen gedaan ( 600€ ).
IVM Corona gaat de initiële vlucht niet door en is gewijzigd door een vlucht met overstap. Gate1 is alleen via mail te benaderen en een reactie laat na 3 wkn nog steeds op zich wachten.
Afgelopen dinsdag met United gebeld, heel klantvriendelijk en behulpzaam. Met mijn beste Engels e.e.a. uitgelegd en gaven mij te kennen dat vluchten geboekt bij een derde partij door hen niet terugbetaald kan worden. Wel de bij hun geboekte upgrades. Na 5 dgn het geld al op de rekening terug. Dus bij goede wil kan het makkelijk.
Daarom mag ik concluderen dat Gate1 probeert de boel te vertragen en geld niet uit te betalen.

Door de crisis in gedachte al enig verlies genomen maar bij een bedrijf wat willens en wetens de boel wil flessen ga ik door tot het geld op mijn rekening staat.

De les hiervan is altijd rechtstreeks bij een maatschappij boeken en nooit meer via een derde partij

Jablan
Contacteer:

Re: Gate 1 ervaringen

Ongelezen bericht door Jablan »

Helder en bedankt voor het delen van dit verlies.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Volgens mij is die les verkeerd.
Je kunt beter de reis via een Nederlands reisbureau boeken, welk aangesloten is bij de ANVR en de SG.
Rechtstreeks bij een luchtvaartmaatschappij boeken is altijd een slecht advies,zelfs als dit een Nederlandse luchtvaartmaatschappij betreft. Maar het was natuurlijk veel goedkoper.
Vooral als je in je eentje je geld uit de USA terug moet halen. Veel succes erbij.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

Het advies moet natuurlijk zijn: realiseer je vooraf wat de consequenties kunnen zijn van een bepaalde wijze van boeken en aanvaard die consequenties als het misgaat.

Gesloten