LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geboekt bij Transavia, reisdata blijkt niet te kloppen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Stefan Vreeswijk

Geboekt bij Transavia, reisdata blijkt niet te kloppen

Ongelezen bericht door Stefan Vreeswijk »

Hallo,

Ik heb vanavond een vlucht voor mijn gezin geboekt voor tijdens de herfstvakantie. Nu heb ik, nadat ik heb betaald, een bevestiging ontvangen met de reisdata 28 oktober (vertrek Eindhoven) en retour op 28 april 2013. De bedoeling is echter om op 21 oktober te vertrekken en 28 oktober weer terug te gaan.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de data niet juist heb ingevuld, maar het zal toch zo zijn geweest vrees ik. :oops:

Nu bekijk ik via "Mijn Transavia" of ik dit kan aanpassen, de meerprijs van 200 Euro vanwege het prijsverschil in tickets is het probleem ook niet. De wijzigingskosten van 280 Euro (€35 p.p. enkele reis en voor 4 personen) zijn echter gigantisch hoog. Is er een mogelijkheid om dit telefonisch kosteloos (m.u.v. de meerprijs tickets) nog te laten aanpassen?

Ik hang in ieder geval morgenvroeg aan de telefoon om dit voor te leggen bij Transavia, hebben meer mensen hier mee te maken gehad?

En ja, ik snap dat het knullig overkomt, sterker nog, dit zou me normaal gesproken nooit gebeuren :(

MLF

Re: Geboekt bij Transavia, reisdata blijkt niet te kloppen

Ongelezen bericht door MLF »

Zover ik weet kun je naar Transavia bellen. Telefoonnummer staat op de site.

Stefan Vreeswijk

Re: Geboekt bij Transavia, reisdata blijkt niet te kloppen

Ongelezen bericht door Stefan Vreeswijk »

Pfieuwwwww, ik heb ze gesproken. Kon het gelukkig nog laten aanpassen, omdat ik direct heb gebeld zodra het mogelijk was.

Lange leve Transavia!

Topic kan wel op slot :D

Gesloten