LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen enkele reactie meer van vliegwinkel.nl
Geen enkele reactie meer van vliegwinkel.nl
Wij hebben net al vele anderen voor ons een vliegticket geboekt via vliegwinkel.nl. In mei 2020 zouden ik en mijn man mijn vader nog een keer meenemen naar zijn thuisland Zuid-Afrika. Helaas ging dit door Corona niet door, vol begrip hebben wij geaccepteerd dat de reis werd geannuleerd en dat wij ook enige tijd op terugbetaling moesten wachten. IN het begin kregen wij een standaardmail terug op onze gestuurde mails, nu is het al maanden erg stil. Er wordt nergens meer op gereageerd, zelfs het standaard antwoord blijft uit. Wij hebben nog steeds ons geld niet terug en Qatar (maatschappij van de tickets) geeft aan dit al enige tijd geleden met vliegwinkel te hebben geregeld .... Telefonisch contact is niet mogelijk.
Re: Geen enkele reactie meer van vliegwinkel.nl
Als het niet te laat is, neem contact op met je creditcard maatschappij voor aflevering garantie indien je daarmee betaald hebt.
Anders kan je naar je rechtsbijstandverzekering toe gaan, of neem contact op met een deurwaarder.
Hou rekening mee dat er weinig geld in kast zit. Iets met een kale kip en plukken.
Ook kan je een klacht indienen bij IL&T. Op https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis ... ronacrisis staat alles duidelijk uitgelegd.
Anders kan je naar je rechtsbijstandverzekering toe gaan, of neem contact op met een deurwaarder.
Hou rekening mee dat er weinig geld in kast zit. Iets met een kale kip en plukken.
Ook kan je een klacht indienen bij IL&T. Op https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis ... ronacrisis staat alles duidelijk uitgelegd.