LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemene truuk bij World Ticket Centre

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
mbeem

Re: Gemene truuk bij World Ticket Centre

Ongelezen bericht door mbeem »

Ook ik ben zeer ontevreden over World Ticket Centre en vind dat ze erg onzorgvuldig met mij als klant zijn omgegaan.

1) ik heb een fout gemaakt, door een hotel in Boston te boeken via WTC voor 6-9 juli, terwijl ik pas 6-9 augustus in Boston zou zijn. Volgens de klantenservice konden ze niks voor mij doen; ik was het geld gewoon kwijt. Maar toen ik het hotel belde, werd mij verzekerd dat in het geval van een "no-show", het hotel slechts 1 nacht in rekening brengt. Met andere woorden, WTC heeft uiteindelijk maar 1 nacht hoeven betalen, terwijl ik het volle bedrag kwijt ben. Overigens heb ik voor 6-9 augustus opnieuw een hotel moeten boeken, dit keer niet via WTC!

2) Ik heb het bedrag eind mei aan WTC betaald, maar krijg 19 augustus opnieuw een rekening, met het verzoek het volledige bedrag nogmaals te betalen.

3) ik heb ook de factuur van iemand anders ontvangen. WTC gaat kennelijk erg slordig met klantgegevens om.

Ik wil andere mensen waarschuwen: dit is geen bedrijf dat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft. Mij zien ze als klant in elk geval niet meer terug.

inkhart

Ongelezen bericht door inkhart »

Na boeken van vliegtickets bij World ticket center kwam een bericht terug dat mijn visa card niet geaccepteerd werd, dus heb ik bij ebookers geboekt ,waar mijn visa wel geaccepteerd werd :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: .Na een paar dagen kreeg ik een bericht dag mijn tickets van World ticket center in de mail zaten ,daar ik niet betaald had heb ik er verder niets mee gedaan, nl bij andere reis sites vervallen de reserveringen als je niet betaald binnen 48 uur,
World ticket center heeft nu een jaar later een incasso buro op mij afgestuurd en moet ik bijna 2000 euro betalen voor een reis die we nooit gemaakt hebben.

ashab

Ongelezen bericht door ashab »

Dat je een hoge administratie kosten moet betalen is waar. Ik heb vaak daar geboekt (en ook met deze administratiekosten was mijn reis naar nicaragua bij hun voordeliger). Inderdaad je ziet het bij stap 4, maar mij heeft het niet geirriteerd. Steek zowiezo tijd in het zoeken naar een goed ticket als ik toch al zo'n 1000 euro kwijt ben, een ticket boeken is niet iets wat ik in een half uurtje doe. wil compleet zeker zijn.

Om eerlijk te zijn heb ik een keer een fout ticket geboekt, vliegen over miami inplaats panama, en zij hebben dit per direct voor me geannuleerd terwijl dit volgens de voorwaarden niet kan. Service vond ik.

Trouwens, ik heb gemerkt dat je een stuk minder administratie kosten betaald als je naar hun kantoor in amsterdam gaat, raar maar waar. En hele goede service daar, ze hebben met me mee gedacht, aangezien ik een goed te wijzigen ticket nodig had dat ook nog eens een jaar geldig was. ticket ook moeten wijzigen, geen probleem (ik wist de kosten van te voren, was ik mee akkoord). direct gedaan, was ik niet veel tijd aan kwijt.

Dus ja, ik zou zeggen, dure aankoop? Altijd goed kijken wat er gebeurd en niet alles snel snel willen doen.. maar dat is iets van de nederlandse maatschappij.

Gesloten