LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gemengde gevoelens tourmax

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
steenkamer

gemengde gevoelens tourmax

Ongelezen bericht door steenkamer »

nov 2008 bij tourmax geboekt met fam 12 pers naar botanik bij ons een bekent hotel medere maal geweest met andere organisatie,stuk goedkoper bij tourmax dus boeken.
1week van tevoren tel van tourmax ons contract met botanik is ontbonden sorry maar u moet een altanatief zoeken er zijn nog 6 hotels vrij maar binnen 4uur beslissen jaaa beslis maar voor 12 pers
bellen met elkaar maar geen een hotel komt aan de cijfers van botanik op zoovers het ging over een bedrag van 6500 euro bellen met toumax.sorry maar u krijg het geld niet terug u krijg toch een altanatief.
na wat gvden toch een altantief geboekt.wow topkapi door gegeven aan tourmax goed werdt geregelt 4 dagen later krijgen we tel van jaa u raadt het al van tourmax.we moesten 1200 bij betalen want dit hotel is duurder.weer gvden hoop stres jankende kinderen.toch maar betaalt daar aan gekomen in wow topkapi alles goed geregeld maar mag dit zomaar.we zijn van plan om een jurist in te schakelen

VioletPrue

Re: gemengde gevoelens tourmax

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik denk persoonlijk dat u die jurist in had moeten schakelen op het moment dat Tourmax om een hoge bijbetaling vroeg.
Als een organisatie niet iets vergelijkbaars of beters voor de prijs kan bieden als iets buiten uw schuld niet door kan gaan, kunt u ze in gebreke stellen en uw geld terugvragen.
Aangezien u door bij te betalen akkoord bent gegaan met het alternatief en er ook daadwerkelijk naartoe op vakantie bent gegaan, lijkt het mij niet dat u nu juridisch nog iets kan doen.
Ik ben geen expert, maar u had eerder aan de bel moeten trekken.

Gesloten