LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gobest
Re: Gobest
Gobest hoort bij Sunrise en Kidsworld wat gewoon te boeken is via een reisbureau. Zij zijn ook SGR en ANVR, dus wat dat betreft gewoon betrouwbaar.
(zelf wilden wij eerst bij Gobest boeken, maar konden via het reisbureau kortingsbonnen sparen. Toen kwamen we erachter dat Sunrise ook bij Gobest hoorde. Toen we gingen boeken werd ons verteld dat Kidsworld er ook toebehoort )
(zelf wilden wij eerst bij Gobest boeken, maar konden via het reisbureau kortingsbonnen sparen. Toen kwamen we erachter dat Sunrise ook bij Gobest hoorde. Toen we gingen boeken werd ons verteld dat Kidsworld er ook toebehoort )
go best is de direct selling naam van sunrise - het zijn dezelfde reizen en prijzen van sunrise.
dit klopt wij zijn ermee naar lesbos in eftlou gegaan was erg vies ongedierte op het eten mieren in de kamer ect en erg slecht,en heel anders een en al trappen dit is dan voor gezinnen met kleine kinderen,waardeloos en dan voor die prijs wij gaan nooit meer fam van dijk
Het progamma Trosradar, doet een oproep om over dergelijke vakantie,s uw ervaringen te vertellen. Dus, wat let u?
AK
AK
Over al je ervaringen wat vakantie,s betreft Nel. Niet alleen over Go Best. Het staat op de voorpagina van dit forum. Had je dat nog niet gezien dan? Nu, kijk maar eens even dan!
Groetjes van je forumvriendin AK
Groetjes van je forumvriendin AK
GoBest en Sunrise zijn handelsnamen van First Choice Nederland BV te Amsterdam
Juridische naam:
First Choice Nederland BV
Handelsnamen van First Choice Nederland BV:
First Choice Nederland
GoBest
GriekenlandZon
Kidsworld
Sunrise
Sunrise Yachting
TurkijeZon
VakantieZon
Deze informatie kun je zelf ook vinden via www.sgr.nl (typ een naam in invuldveld deelnemer en klik op zoeken) en www.anvr.nl (ledenoverzicht)
groetjes, Louis [mag dat eigenlijk nog wel?]
Juridische naam:
First Choice Nederland BV
Handelsnamen van First Choice Nederland BV:
First Choice Nederland
GoBest
GriekenlandZon
Kidsworld
Sunrise
Sunrise Yachting
TurkijeZon
VakantieZon
Deze informatie kun je zelf ook vinden via www.sgr.nl (typ een naam in invuldveld deelnemer en klik op zoeken) en www.anvr.nl (ledenoverzicht)
groetjes, Louis [mag dat eigenlijk nog wel?]
Van mij mag dat nog wel hoor! Waarom niet?
Bedankt voor de info Louis. Daar hebben we wat aan!
Groetjes terug. AK
Bedankt voor de info Louis. Daar hebben we wat aan!
Groetjes terug. AK
Pfff, gelukkig, het zweet stond al op mijn voorhoofd....Van mij mag dat nog wel hoor! Waarom niet?
HET kan de laatste tijd soms "spoken" hier
Selamat tinggal (alweer goed?)
Beste gast van 17:15
Ik kan u wel vertellen dat mij is opgevallen dat heel veel in griekenland uit trappen bestaat.Het valt enorm op.Het barst er af en toe van de trappetjes.En voor kinderen vind ik het soms eng.Ik ben er ook eens van af geknikkerd.Ik ben op verschillende eilanden geweest.En overal zijn ze er.Soms heb je mieren en deze keer hadden we wespen omdat ik bloemen had aan onze beneden verdieping was het wel veel wespen,maar gelukkig niet agressief en ook wel muggen.Ik hou daar rekening mee omdat ik de gelukkige ben die gestoken wordt en dan kan ik medicijnen halen want de jeuk is niet te harden.Zomaak iedereen wel dingen mee.Het hoort erbij.Voor een volgende keer wens ik u een mierenvrije vakantie toe. nel
Ik kan u wel vertellen dat mij is opgevallen dat heel veel in griekenland uit trappen bestaat.Het valt enorm op.Het barst er af en toe van de trappetjes.En voor kinderen vind ik het soms eng.Ik ben er ook eens van af geknikkerd.Ik ben op verschillende eilanden geweest.En overal zijn ze er.Soms heb je mieren en deze keer hadden we wespen omdat ik bloemen had aan onze beneden verdieping was het wel veel wespen,maar gelukkig niet agressief en ook wel muggen.Ik hou daar rekening mee omdat ik de gelukkige ben die gestoken wordt en dan kan ik medicijnen halen want de jeuk is niet te harden.Zomaak iedereen wel dingen mee.Het hoort erbij.Voor een volgende keer wens ik u een mierenvrije vakantie toe. nel
hallo mirjam45
gobest is een goed reisbureau wij zijn in februari 2004 naar afrika geweest met gobest en in februari 2005 gaan we weer
gobest is een goed reisbureau wij zijn in februari 2004 naar afrika geweest met gobest en in februari 2005 gaan we weer