| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grand-air reisbureau`s
-
wijnandwolfhuizer
grand-air reisbureau`s
Geachte Tros Radar medewerkers wij zijn {m`n kinderen en kleinkinderen}voor het eerst naar Turkije geweest want het moest naar horen zo mooi zijn,geboekt bij Grand-air 3xxx hotel alinn in Bodrum-Torba .we kwamen daar aan en stonden bijna 2uur te wachten in de zon 37 graden en kregen uiteindelijk de sleutels.in de eerste plaats stond er een soort van bouwkeet als receptie post en ten tweede was iedereen van het hotel maar gekleed in wat er was.maar goed we kwamen in de kamer en er kwam een enorme riool lucht ons te gemoet.het bleek dat de afvoer van het toilet lekte en het water van de douche kwam onder de rand vandaan dus dat was al niets maar primitief denken we zien wel.We zagen dat we een balkon hadden en die kon niet op slot dus moest ik er een kast voor schuiven om niet heel de dag met mijn film-camera op m`n nek te lopen.Onze oudste dochter moest een kamer delen met haar kinderen in de zelfde kamer zonder dat het afgeschermd was.Onze jongste dochter haar w.c.spoelde het water weer terug op de grond want dat kwam aan de onderkant vandaan.Ons jongste kleinkind had honger van de reis die kreeg koud patat te eten.De kakkarlakken liepen s`avonds onder de etens tafels en waren aan het zwemmen in het zwembad.We moesten gewoon buiten de deur gaan eten omdat het niet lekker was en het idee al die beesten.een binnenrestaurant was niet aanwezig stond wel in de catalogus.Maar om een verhaal kort te maken we hebben diversen malen aan de bel getrokken bij Grand-air maar zijn steeds niet aanwezig.11 aug 2004 een brief geschreven,meneer Gurbulak was ziek of net weg,31 aug 2004 gebeld en kreeg een zekere Angela aan de telefoon die zei er is een brief onderweg naar u,3sept 2004 1400uur gebeld 1430uur gebeld we moesten maar een brief mailen en zouden er gelijk een terug krijgen helaas geen bericht,1700uur weer gebeld meneer was weg zonder een antwoord.4 sept 2004 1250 uur weer gebeld kreeg nu een Ursula aan de telefoon en die zou de klacht weer op zijn buro leggen en tevens de heer Pepe het hoofd laten weten waarom de hr Gurbulak niets heeft laten weten.Ik ben er zelf 6 sept 2004 naar toegegaan en hem respons gegeven tot 13 sept en dat vonden twee medewerkers ook eigenlijk wel het matje want er moest wat aangedaan worden vonden zij.
Ik hoop dat ik het redelijk goed heeft uitgelegd en vraag nu aan u wat ik hiermee moet doen want het is wel 2451 euro buiten het eten wat we gedaan hebben.
p.s. en dan heb ik het niet eens over m`n kleinzoon gehad die haast niet meer mee terug kon omdat ze een foutje hadden gemaakt.
m.v.g W.w.Huizer
Gaffeldwarsstraat 23
3014 RN Rotterdam

Ik hoop dat ik het redelijk goed heeft uitgelegd en vraag nu aan u wat ik hiermee moet doen want het is wel 2451 euro buiten het eten wat we gedaan hebben.
p.s. en dan heb ik het niet eens over m`n kleinzoon gehad die haast niet meer mee terug kon omdat ze een foutje hadden gemaakt.
m.v.g W.w.Huizer
Gaffeldwarsstraat 23
3014 RN Rotterdam
-
lassi
Re: grand-air reisbureau`s
zeer vervelend om zoiets mee te maken
wij zijn zelf al een paar keer naar turkije geweest met Grandair,
maar gelukkig nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Ik hoop dat jullie nog wat van ze te horen krijgen.
een tip voor de volgende keer: kijk voor dat je boekt even op bijv. www. vakantiereiswijzer.nl
daar kun je de naam van het hotel intoetsen en dan krijg je reacties (als die er zijn)
van andere mensen over het hotel.
succes er verder mee.
wij zijn zelf al een paar keer naar turkije geweest met Grandair,
maar gelukkig nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Ik hoop dat jullie nog wat van ze te horen krijgen.
een tip voor de volgende keer: kijk voor dat je boekt even op bijv. www. vakantiereiswijzer.nl
daar kun je de naam van het hotel intoetsen en dan krijg je reacties (als die er zijn)
van andere mensen over het hotel.
succes er verder mee.