LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP MIJ AFSTUDEREN EN WIN EEN LONELY PLANET NAAR KEUZE!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dekrom

HELP MIJ AFSTUDEREN EN WIN EEN LONELY PLANET NAAR KEUZE!!

Ongelezen bericht door dekrom »

Beste Reiziger!!

Wilt u een Lonely Planet naar keuze winnen en bet u tussen 2005 en nu op vakantie geweest naar een verre bestemming buiten Europa en het Middellandse Zeegebied, vul dan de enquete in op de volgende link: http://www.thesistools.com/?qid=75118&ln=ned

Het betreft een haalbaarheidsonderzoek voor een nieuwe reisorganisatie. Binnen 5 a 10 minuten hebt u de enquete ingevuld en wie weet bent u dan de winnaar van de Lonely Planet naar keuze, die u vast goed kunt gebruiken voor uw nieuwe avontuur in het verre buitenland. Succes!

dhc

Re: HELP MIJ AFSTUDEREN EN WIN EEN LONELY PLANET NAAR KEUZE!!

Ongelezen bericht door dhc »

Redactie: mag deze topic de prullenbak in?

Niet in overeenstemming met de gedragsregels...en dubbel gepost!

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

dhc
Zou je zelf niet eens de gedragsregels beter gaan lezen? Dir staat er ook n.l. in:
Heeft u een bijdrage opgemerkt die niet aan de gebruiksvoorwaarden voldoet, e-mail dit dan aan de redactie: [email protected].
In het topic roepen heeft dus weinig zin.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Uiteraard heb ik dat ook gedaan. De melding in het topic is bedoeld om anderen attent te maken niet te reageren.

Gesloten