LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help, wat doe ik met mijn reclaim of cash back cheque

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Maaike Neuf

Help, wat doe ik met mijn reclaim of cash back cheque

Ongelezen bericht door Maaike Neuf »

vier jaar geleden zijn wij in tenerife geweest en hebben zoals zovelen gekrast en getekend, dat dat niet zo'n slim idee was weten we ondertussen wel. Het volgende probleem dient zich aan: Vorige week zijn wij gebeld door ene Raymond vanuit Tenerife die ons mededeelde dat het bedrijf waar wij getekend hadden failliet is. Daardoor is de waarde van onze reclaim cheque gedaald naar ongeveer 10 % van de oorspronkelijke waarde. Wij werden door hem uitgenodigd om naar Tenerife te komen, wij mochten voor 145,00 euro gebruik maken van 1 week verblijf zodat zij ons konden helpen om het onderste uit de kan te halen om zo de waarde van de cheque optimaal te benutten. Nu is mijn volgende vraag, heeft iemand ook van deze Raymond gehoord? Wat moet ik hiervan geloven? Wij zien het niet zitten om naar Tenerife te gaan om weer belazerd te worden. Heeft iemand hier ervaringen mee en zo ja wat is het advies om te volgen.

Henri42

Re: Help, wat doe ik met mijn reclaim of cash back cheque

Ongelezen bericht door Henri42 »

Maaike ??, wat wil je nu graag lezen:

Natuurlijk moet je er weer niet met open ogen intrappen :)

Maaike Neuf

Ongelezen bericht door Maaike Neuf »

Beste Henri,

Natuurlijk gaan we niet naar Tenerife, en als je mijn verhaal goed gelezen hebt dan kun je zien dat ik mensen zoek die ook met de reclaim cheque niet precies weten wat ze moeten doen. Ik zoek dus lotgenoten in mijn verhaal.

FlyingBird

Ongelezen bericht door FlyingBird »

Mijn tip voor een rustig bezoek aan Teneriffe en alle andere Canarische Eilanden: Neem een hond, zonnebril of een wittestok met rode biezen mee. loop met zonnebril achter je hond aan, of loop wild zwaaiend met de witte stok over de boulevards. Met een beetje geluk nemen de Nederlandse, Duitse Engelse en Spaanse straat, terras disco leurders aan dat je tot de blinde medemens behoord en laten ze je met rust.

Gesloten