Wij hebben een reis geboekt met TAP vliegtuig maatschappij, deze vlucht is gecancelled en ingepland voor de volgende ochtend. Nu hebben wij recht op een vergoeding van € 400, TAP geeft aan dat wij dat moeten regelen via vliegtickets.nl (omdat de tickets daar zijn geboekt). Vliegtickets.nl rekent 29% van het te ontvangen bedrag ( no dure no pay)en € 19 pp administratiekosten. Weet iemand een manier om toch een claim te kunnen indienen zonder vliegtickets.nl?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe claim ik compensatie bij TAP buiten Vliegtickets.nl om?
Re: Hoe claim ik compensatie bij TAP buiten Vliegtickets.nl om?
Niemand werkt voor niets, u waarschijnlijk ook niet. En als er een andere weg is, zal die mogelijk kunnen mislukken en heeft u niets nada nakkes. Accepteer beter iets als niets.
Re: Hoe claim ik compensatie bij TAP buiten Vliegtickets.nl om?
U kunt een willekeurig bedrijf gespecialiseerd in het claimen van vluchtvertraging inschakelen probeer grote vriend Google eens om te zien wat voor een aanbod er is.
De 1 rekent bijvoorbeeld 20% plus daarbovenop administratiekosten een ander doet het voor 29% all in, etc etc....... dus keuze genoeg,
Mocht u een rechtsbijstandverzekering hebben dan zou u navraag kunnen doen of vluchtvertraging in uw pakket is opgenomen dan kost het u namelijk niks extra
Succes ermee
De 1 rekent bijvoorbeeld 20% plus daarbovenop administratiekosten een ander doet het voor 29% all in, etc etc....... dus keuze genoeg,
Mocht u een rechtsbijstandverzekering hebben dan zou u navraag kunnen doen of vluchtvertraging in uw pakket is opgenomen dan kost het u namelijk niks extra
Succes ermee
-
- verified
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 jun 2013 11:40
Re: Hoe claim ik compensatie bij TAP buiten Vliegtickets.nl om?
Hoi Jo74,
We hebben je vraag gezien, goede vraag! Dat is een vreemde constructie die TAP hanteert. Wanneer je aanspraak kan maken op compensatie moet de vliegtuigmaatschappij dit zelf afhandelen. Je hoeft dus geen gebruik te maken van de diensten van vliegtickets.nl. Je kunt de claim voor compensatie het beste direct bij TAP neerleggen via het eigen klachtenformulier op hun website.
Groet,
Het webcareteam van DAS
We hebben je vraag gezien, goede vraag! Dat is een vreemde constructie die TAP hanteert. Wanneer je aanspraak kan maken op compensatie moet de vliegtuigmaatschappij dit zelf afhandelen. Je hoeft dus geen gebruik te maken van de diensten van vliegtickets.nl. Je kunt de claim voor compensatie het beste direct bij TAP neerleggen via het eigen klachtenformulier op hun website.
Groet,
Het webcareteam van DAS